Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΕυρωπαϊκή Ένωση«Ευρώπη, με ακούς;»

«Ευρώπη, με ακούς;»

Όχι» στην αδαφορία

Με τη συνδρομή του MTV, η ΕΕ θα να κινητοποιήσει τους νέους για τις ευρωεκλογές

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αποφάσισε να καταφύγει στη συνεργασία του μουσικού τηλεοπτικού δικτύου MTV για μια σειρά από διαφημίστικά σποτς, φιλοδοξώντας να προσελκύσει το ενδιαφέρον των νέων για τις ευρωεκλογές του Ιουνίου.

«Είναι ανάγκη να πλησιάσουμε περισσότερο τους πολίτες» είπε η Μαργκότ Βάλστρομ, επίτροπος της ΕΕ αρμόδια για την επικοινωνία. «Για μένα αυτό αποτελεί μία ακόμα μέθοδο επικοινωνίας που πρέπει να χρησιμοποιήσουμε, εάν θέλουμε να κινητοποιήσουμε τους νέους ανθρώπους, ώστε να κάνουν χρήση του εκλογικού τους δικαιώματος» είπε η κ. Βάλστρομ στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η συμμετοχή των Ευρωπαίων στις εκλογές για την ανάδειξη των μελών του Ευρωκοινοβουλίου έχει μειωθεί εντυπωσιακά.

Από 63% που ήταν το 1979, όταν έγιναν για πρώτη φορά, μειώθηκε σε 46% στις τελευταίες ευρωεκλογές το 2004, ενώ η συμμετοχή των ψηφοφόρων ηλικίας 18-25 ετών υπήρξε ακόμα μικρότερη.

Στις 6 Απριλίου ξεκινάει μια τηλεοπτική εκστρατεία, σκοπός της οποίας είναι να ενθαρρύνει τους νέους από όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση να μοιραστούν τα συναισθήματά τους, τις ιδέες και τις ανησυχίες τους, αλλά και να εκφράσουν τις σκέψεις τους γύρω από την ΕΕ.

Τα κανάλια του MTV θα μεταδώσουν σε πανευρωπαϊκό επίπεδο τρία τηλεοπτικά σποτ, τα οποία θα παρουσιάζουν νέους να εγκαθιστούν μεγάφωνα στο Λονδίνο, το Παρίσι και τη Ρώμη για να ενθαρρύνουν τους νέους από όλη την ΕΕ να εκφράσουν τις απόψεις τους, να κάνουν τη φωνή τους να ακουστεί και να συμμετάσχουν στο πανευρωπαϊκό ηχητικό κύμα

«Ευρώπη, με ακούς;», στις 30 Απριλίου, στις 3.30 το απόγευμα.

Όλη τη διάρκεια της εκστρατείας οι νέοι θα έχουν την ευκαιρία να εκφράσουν τις απόψεις τους στο caneuhearme.eu. Όσοι δεν θα μπορέσουν να είναι παρόντες στις τρεις συγκεντρώσεις, όπου θα ακουστεί το μήνυμα, μπορούν να συμμετάσχουν μέσω του διαδικτύου και να το φωνάξουν ηλεκτρονικά δημοσιεύοντας μηνύματα ή βίντεο.

Οι νέοι θα κληθούν επίσης να συμμετάσχουν στο ηχητικό κύμα όπου και αν βρίσκονται εκείνη τη στιγμή. Δεν είναι η πρώτη φορά που το MTV χρησιμοποιείται για την ευαισθητοποίηση της νεολαίας σχετικά με την πολιτική.

Από το 1992 το τηλεοπτικό δίκτυο άρχισε να προβάλλει σποτς της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης Rock the Vote, στα οποία διάσημα αστέρια όπως η Μαντόνα προπαγάνδιζαν τη συμμετοχή των νέων στις αμερικανικές εκλογές, χωρίς να υποστηρίζουν κάποιο συγκεκριμένο κόμμα. /Newsroom ΔΟΛ

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ράφει η Νίνα Γκατζούλη Πολλοί μελετητές πιστεύουν ότι η λογοτεχνική ανάπτυξη οποιασδήποτε γλώσσας συνδέεται στενά και σχετίζεται με σημαντικά ιστορικά γεγονότα και επιρροές που έχει υποστεί ένα έθνος. Ο Tony Crowley, στο Proper English, παραθέτει τη θέση του Saussure για τη γλώσσα...

Πρακτικές Εφαρμογές της Πυρηνικής Φυσικής με πολύ απλά λόγια.

* Γράφει ο Στέφανος Ευαγγέλου Μπινιάρης Τη Μελέτη μου αυτήν την  παρουσίασα διαδικτυακά στις 14.03.2024 στις 20.00 η ώρα από τον ΙΧΑ  Το παρόν γραπτό κείμενο διαφέρει κατά τι από την Ομιλία, αφού εδώ δεν υπάρχει ένας αυστηρός περιορισμός έκτασης του κειμένου. Με...

Ορισμός της 19ης Μαΐου ως ημέρα μνήμης της γενοκτονίας Ελλήνων του Πόντου.

Εκδηλώσεις για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για το έτος 2024           Με το Ν. 2193/1994 (Α΄32) καθιερώθηκε η 19η Μαΐου ως Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας του Ελληνισμού του Πόντου και με το Π.Δ....

Κάθε ημέρα μας υπενθυμίζουν την προδοσία της Μακεδονίας μας.

Του Παναγιώτη Αποστόλου Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου egerssi@otenet.gr www.egerssi.gr Η Συμφωνία των Πρεσπών είναι μια κατάπτυστη Συμφωνία, μια ενδοτική Συμφωνία για τα εθνικά συμφέροντα της Ελλάδος, μια Συμφωνία που στόχο έχει τη μείωση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων! Αυτή ήταν διαχρονικά η θέση μας και...