H Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) στο πλαίσιο του θεσμικού της ρόλου, υλοποιεί εκστρατείας ενημέρωσης προς το ευρύ κοινό, το πρόγραμμα της οποίας παρουσίασε σήμερα σε ειδική εκδήλωση για τους εκπροσώπους του Τύπου. Η εκστρατεία ενημέρωσης ξεκινά με τον θεματικό άξονα «Ευρυζωνικότητα» και θα έχει διετή διάρκεια αξιοποιώντας πολλαπλά και σύγχρονα εργαλεία marketing και επικοινωνίας.
Με κεντρικό μήνυμα « Με το Ευρυζωνικό Internet Ενημερώνεσαι, Επικοινωνείς, Εργάζεσαι, Διασκεδάζεις
– Μάθε τι μπορεί να σου προσφέρει», η ΕΕΤΤ προτρέπει τους καταναλωτές να ενημερωθούν και να αξιοποιήσουν τα οφέλη που προφέρουν οι ευρυζωνικές υπηρεσίες στην καθημερινή ζωή. Βασικός στόχος της εκστρατείας είναι η ανάδειξη της ευρυζωνικότητας σε κοινωνικό αγαθό και δικαίωμα για όλους τους πολίτες. Σε αυτό το πλαίσιο, η πρόκληση για την ΕΕΤΤ μέσα από τη συγκεκριμένη εκστρατεία ενημέρωσης είναι να καμφθούν οι όποιες «αντιστάσεις» της κοινωνίας απέναντι στην ευρυζωνικότητα και να στραφεί ο καταναλωτής προς το ευρυζωνικό διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες. Για την αποτελεσματική διάχυση των μηνυμάτων και τη βέλτιστη ενημέρωση του κοινού, η εκστρατεία περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, καθώς και καταχωρίσεις στα έντυπα Μέσα. Επιπλέον, το πρόγραμμα προβολής στα ΜΜΕ πλαισιώνεται από έντυπο ενημερωτικό υλικό ευρείας διανομής καθώς και στοχευμένες προωθητικές δράσεις που αγγίζουν διαφορετικές ηλικιακές ομάδες.
Το ύφος της εκστρατείας είναι ενημερωτικό, σύγχρονο, φιλικό και χιουμοριστικό, αντιμετωπίζοντας το κοινό ισότιμα και συμβουλευτικά. Η γλώσσα είναι απόλυτα κατανοητή, εύληπτη με μηνύματα σύντομα και προσαρμοσμένα στις επιταγές της καθημερινότητας. Η εκστρατεία αξιοποιεί το σήμα της ΕΕΤΤ, γύρω από το οποίο αναπτύσσονται οι ποικίλες δραστηριότητες που προσφέρει η ευρυζωνικότητα, με στόχο να προκαλέσει το ενδιαφέρον και την προσοχή του κοινού και τελικά, την εμφατική, θετική αποδοχή και συμμετοχή του.
Η εκστρατεία ενημέρωσης της ΕΕΤΤ, εκτός από την Ευρυζωνικότητα, πρόκειται να δώσει έμφαση σε δύο ακόμη προτεραιότητες:
1) Την παροχή έγκυρης, απλουστευμένης και επιστημονικής πληροφόρησης σε θέματα Ασύρματων Επικοινωνιών και
2) Την ενημέρωση των Καταναλωτών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους καθώς και τις δυνατότητες επιλογών που έχουν πλέον στη διάθεσή τους στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και των ταχυδρομικών υπηρεσιών.
Ανάδοχος του έργου είναι η διαφημιστική εταιρεία UPSET.