ΚΑΤΑ
ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ Α΄ΑΘΗΝΑΣ 26/13-9-2017
Στις 13 Σεπτεμβρίου 2017 και ώρα 9.50 π.μ. παρουσιάστηκα ενώπιον του αρμόδιου Συμβουλίου ΠΥΣΔΕ Α΄ Αθήνα, Κηφισίας 16 Αθήνα, ως υποψήφιος για την θέση του «Προϊσταμένου Εκπαιδευτικών θεμάτων Αθήνας» σύμφωνα με το πρόγραμμα (Σχετικό
1).Για το θέμα αυτό έχει ήδη κατατεθεί μήνυση έγκληση με ΑΒΜ. Β.2017/1954 στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών στις 13-9-2017 και ισχύει ακόμα το αυτόφωρο και ήδη σας την έχω καταθέσει με αρ. πρωτ. 17457/13-9-2017 και την ίδια ημερα έχει κατατεθεί και στην Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής και στις 14-9-2017 στο Υπουργείο Παιδείας.
Δηλώνω ότι όλη η εκλογή είναι παράτυπη και η εκλεγείσα κ. Χαρατσή Χρύσα οφείλει να γνωρίζει ότι η όλη υπόθεση είναι παράνομη και αν δεχτεί να αναλάβει εν γνώσει της αποδέχεται απολαβές οικονομικές προϊόντα εγκλήματος
Από καιρού είχα κάνει αναφορές κατά των κ. Μόνιου Αλέξανδρου και κ. Κόκλα Χαράλαμπου και τις προηγούμενες μέρες πριν την 13-9-2017 για τις παρανομίες που έγιναν στις επιλογές Διευθυντών Α΄ Αθήνας όπου οι ανωτέρω παίξανε ειδικό παράνομο ρόλο και οι ενέργειές τους φτάσανε ακόμα και σε επερωτήσεις Βουλευτών στην Βουλή.
Στον διάδρομο είδα τον κ. Κόκλα Χαράλαμπο, ο οποίος ως «αιρετός», συμμετείχε στις προηγούμενες «κρίσεις» Διευθυντών Α΄ Αθήνας τον οποίο είχα μηνύσει και του υπενθύμισα ότι έχω ζητήσει την εξαίρεσή του. Ο ίδιος απάντησε να το ζητήσω από το Συμβούλιο, ενώ γνώριζε τις μηνύσεις μου και όφειλε να αυτο-εξαιρεθεί.
Μόλις ξεκίνησε το ΠΥΣΔΕ αιτήθηκα από την κ. Πρόεδρο την εξαίρεση των δύο συγκεκριμένων αιρετών διότι υπάρχουν μηνύσεις και αναφορές εναντίον τους και τις είχα καταθέσει και στην υπηρεσία και στο Υπουργείο Παιδείας και όφειλαν κατά τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας να εξαιρεθούν και να αντικατασταθούν από άλλους. Η κ. Πρόεδρος έβγαλε τον κ. Μόνιο, τον κ. Κόκλα και εμένα έξω για να συζητήσει το Συμβούλιο το θέμα. Κληθήκαμε πάλι μέσα και η κ. Πρόεδρος είπε ότι πρέπει να παρίστανται οι αιρετοί του κλάδου, ενώ δεν ήταν αυτό το αίτημα, αλλά η εξαίρεση των συγκεκριμένων αιρετών και η ανικατάστασή τους από άλλους. Κατά παράβαση καθήκοντος της κ. Προέδρου και του Συμβουλίου, αλλά και των δύο αιρετών οι ανωτέρω δεν αντικαταστάθηκαν από άλλους αιρετούς, αφού ήταν ορατή η παρατυπία της μη εξαίρεσή τους, αλλά καθ’ υπέρβαση εξουσίας παρίσταντο παρά τις συνεχείς επικλήσεις μου ότι είναι παράτυπη η παρουσία των συγκεκριμένων αιρετών και η Πρόεδρος έκανε «ότι δεν καταλάβαινε»…
Η κ. Πρόεδρος έκανε την πρώτη ερώτηση και με ρώτησε τα εξής. «Ποια θα ήταν η πρώτη πράξη που θα έκανες μόλις αναλάβεις Προϊστάμενος Εκπαιδευτικών Θεμάτων». Απάντησα το εξής. «Ο Προϊστάμενος Εκπαιδευτικών θεμάτων εκτός των άλλων ασχολείται και με τα οικονομικά των σχολείων αφού υπάρχουν και συγκεκριμένες καταγγελίες. Θα ασχοληθώ αμέσως, με την υπόθεση του Πειραματικού του Πανεπιστημίου Αθηνών όπου υπάρχουν καταγγελίες, για το τί απέγιναν τα 1,4 εκατομμύρια ευρώ, για την αναπαλαίωσή του αν έγιναν πράγματι εργασίες στο κτίριο και στις αίθουσες και πού είναι τα υπόλοιπα χρήματα. Το ίδιο θα κάνω και για άλλα σχολεία όπου υπάρχουν καταγγελίες».
Πριν προλάβω να ολοκληρώσω ο κ. Μόνιος άρχισε να γελά, βάζοντας και λίγο το χεράκι μπροστά από την μύτη του για δήθεν κάλυψη ενώ ήταν ορατή η συμπεριφορά του από όλους… Η κ. Πρόεδρος προσπάθησε να το συνετίσεις, ο κ. Μόνιος, συνέχιζε με την συμπεριφορά του να παρακωλύει το έργο Δημόσιας υπηρεσίας, δηλ. του ΠΥΣΔΕ και επενέβη και ο κ. Χρυσουλάκης Γιάννης και είπε στον κ. Μόνιο να σταματήσει και ο κ. Μόνιος δεν σταμάταγε την παράνομη συμπεριφορά του και να παρενοχλεί μετά δόλου και με συγκεκριμένο σχέδιο τις εργασίες του ΠΥΣΔΕ και συνέχιζε να παρακωλύει το έργο Δημόσιας υπηρεσίας, δηλ. του ΠΥΣΔΕ.
Τότε, αφού ο κ. Μόνιος Αλέξανδρος συνέχιζε να παρακωλύει το έργο Δημόσιας υπηρεσίας, δηλ. του ΠΥΣΔΕ – αυτεπάγγελτο αδίκημα – και δεν μπορούσε να τον συνετίσει ουδείς, δήλωσα ότι αποχωρώ από την Συνεδρίαση και διότι η σύνθεση ήταν παράνομη, αλλά και ο συγκεκριμένος που ήταν ο υπαίτιος των παρανομιών, συνέχιζε, να παρακωλύει το έργο Δημόσιας υπηρεσίας, δηλ. του ΠΥΣΔΕ κατά παράβαση καθήκοντος, ως Δημόσιας Υπάλληλος, με «χαρακτηριστική ανάρμοστη συμπεριφορά εντός υπηρεσίας», η οποία ήταν προσβλητική για την προσωπικότητά και την καριέρα μου. Οι πράξεις του κ. Μόνιου εμπεριείχαν και την έννοια της «συκοφαντικής δυσφήμισης» ενώπιων τρίτων, για τα λεγόμενά μου, υπονοώντας συγκεκριμένες πράξεις, που θα έλεγε ο ίδιος εναντίον μου, για το θέμα του Πειραματικού του Πανεπιστημίου Αθηνών. Δηλαδή ο κύριος Μόνιος έκανεbulling εναντίον μου την ώρα του συμβουλίου.
Μένει να ερευνηθεί γιατί ο κ. Μόνιος αντέδρασε έτσι – όντας και ο ίδιος Διευθυντής σχολείου – και για ποιο λόγο παράνομα προσπαθεί να σταματήσει τη ροή των εργασιών του ΠΥΣΔΕ και να εξαλείψει την προσοχή του ΠΥΣΔΕ για τις υπάρχουσες ήδη καταγγελίες, για διαφθορά και για τα οικονομικά θέμα τα στο ΠΣΠΑ κλπ…
Όταν έφτασα στην πόρτα εξόδου ο κ. Μόνιος, άρχιζε να ψελλίζει διάφορα που δεν άκουγα πλέον. Το Συμβούλιο διεκόπη με υπαιτιότητα και δόλο του κ. Μόνιου Αλέξανδρου, καταστρέφοντας την καριέρα μου για άλλη μια φορά και αιτούμαι την πειθαρχική και ποινική του δίωξη και για τα αυτεπάγγελτα και για τα κατ’ έγκληση αδικήματα ακόμα αν είναι δυνατόν στα πλαίσια του αυτοφώρου..
Ο κ. Μόνιος και ο κ. Κόκλας έχουν ήδη καταγγελθεί για τις πρόσφατες παρατυπίες του τελευταίου τριμήνου στην επιλογή Διευθυντών σχολείων Α΄ Αθήνας οι οποίες θα προσκομιστούν στην ανάκριση και αιτούμαι την δίωξη των κατά συρροή παρανομιών τους…
Να ερευνηθούν σε πόσα συμβούλια συμμετέχουν οι ανωτέρω και πως συνδέεται η καριέρα τους με τη συνδικαλιστική – κομματική δράση τους.
Συνάντησα εντελώς τυχαία στις 13-9-2017 και ώρα 9.40 τον κύριο Αντωνόπουλο Ιωάννη Γραμματέα Γραφείου Σχολικών Συμβούλων και ενώπιον του ο Σχολικός Σύμβουλος κύριος Καραγιάννης ο οποίος παρίστατο και στην εκλογή της κας Δανίλη Ελένης στις επιλογές Διευθυντών του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Αθηνών το 2011-2012 και αποκάλυψε ότι η κα Δανίλη Ελένη ότι έγινε Διευθύντρια με «μέσον» του Περιφερειακού Διευθυντή. Περιφερειακός διευθυντής ήταν τότε ο δάσκαλος κ. Κουμέντος Ιωάννης στέλεχος του ΠΑΣΟΚ κατά δική του δήλωση. Ο ίδιος είπε ότι τη ρώτησε τότε, γιατί θες να γίνει διευθύντρια στο Πειραματικό και είπε, γιατί είναι κοντά στο σπίτι μου. Ο ίδιος επίσης είπε ότι δεχόταν συνέχεια καταγγελίες κατά της κας Δανίλη Ελένης.
Επίσης να ερευνηθούν οι εκλογές της κας Δανίλη Ελένης από το 2011 έως σήμερα, ποιοι της παρείχαν το «μέσον» που λέει ο σύμβουλος κ. Καραγιάννης και να ερευνηθούν οι παράνομες πράξεις που έχει διαπράξει διότι ήδη διώκεται σε τρία διαφορετικά δικαστήρια και να αποκαλυφθούν οι συνεργάτες της σε όλες τις παρανομίες και ποιοι την καλύπτουν.
ΝΟΜΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΝΟΜΩΝ
Νόμος 3849/2010
ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4022/2011.
(ΦΕΚ Α’ 219/03-10-2011)Εκδίκαση πράξεων διαφθοράς Πολιτικών και Κρατικών Αξιωματούχων, υποθέσεων μεγάλου κοινωνικού ενδιαφέροντος και μείζονος Δημοσίου Συμφέροντος και άλλες διατάξεις.
Οι διατάξεις του νόμου αυτού εφαρμόζονται για:
α) κακουργήματα τα οποία δεν υπάγονται στις ρυθμίσεις της παραγράφου 1 του άρθρου 86 του Συντάγματος και διαπράττουν υπουργοί ή υφυπουργοί, καθώς και κακουργήματα που διαπράττουν βουλευτές, κατά τη διάρκεια της θητείας τους, ακόμη και αν οι υπαίτιοι έχουν παύσει να φέρουν την ιδιότητα αυτή, εφόσον αυτά υπάγονται στην καθύλην αρμοδιότητα του τριμελούς εφετείου,
β) κακουργήματα τα οποία διαπράττουν, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους ή επωφελούμενοι από την ιδιότητά τους, γενικοί και ειδικοί γραμματείς Υπουργείων, διοικητές, υποδιοικητές ή πρόεδροι διοικητικών συμβουλίων ή διευθύνοντες ή εντεταλμένοι σύμβουλοι νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, δημοσίων επιχειρήσεων, δημοσίων οργανισμών και νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου τη διοίκηση των οποίων ορίζει άμεσα ή έμμεσα το κράτος, καθώς και αιρετά μονοπρόσωπα όργανα των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, εφόσον αυτά υπάγονται στην καθύλην αρμοδιότητα του τριμελούς εφετείου και
γ) κακουργήματα ιδιαίτερα μεγάλου κοινωνικού ενδιαφέροντος ή μείζονος δημοσίου συμφέροντος, εφόσον υπάγονται στην καθύλην αρμοδιότητα του τριμελούς εφετείου, ο δε χαρακτηρισμός της υπόθεσης ως ιδιαίτερα μεγάλου κοινωνικού ενδιαφέροντος ή μείζονος δημοσίου συμφέροντος γίνεται με πράξη από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.
α) κακουργήματα τα οποία δεν υπάγονται στις ρυθμίσεις της παραγράφου 1 του άρθρου 86 του Συντάγματος και διαπράττουν υπουργοί ή υφυπουργοί, καθώς και κακουργήματα που διαπράττουν βουλευτές, κατά τη διάρκεια της θητείας τους, ακόμη και αν οι υπαίτιοι έχουν παύσει να φέρουν την ιδιότητα αυτή, εφόσον αυτά υπάγονται στην καθύλην αρμοδιότητα του τριμελούς εφετείου,
β) κακουργήματα τα οποία διαπράττουν, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους ή επωφελούμενοι από την ιδιότητά τους, γενικοί και ειδικοί γραμματείς Υπουργείων, διοικητές, υποδιοικητές ή πρόεδροι διοικητικών συμβουλίων ή διευθύνοντες ή εντεταλμένοι σύμβουλοι νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, δημοσίων επιχειρήσεων, δημοσίων οργανισμών και νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου τη διοίκηση των οποίων ορίζει άμεσα ή έμμεσα το κράτος, καθώς και αιρετά μονοπρόσωπα όργανα των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, εφόσον αυτά υπάγονται στην καθύλην αρμοδιότητα του τριμελούς εφετείου και
γ) κακουργήματα ιδιαίτερα μεγάλου κοινωνικού ενδιαφέροντος ή μείζονος δημοσίου συμφέροντος, εφόσον υπάγονται στην καθύλην αρμοδιότητα του τριμελούς εφετείου, ο δε χαρακτηρισμός της υπόθεσης ως ιδιαίτερα μεγάλου κοινωνικού ενδιαφέροντος ή μείζονος δημοσίου συμφέροντος γίνεται με πράξη από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.
Ο εισαγγελέας όταν λάβει τη μήνυση, την έγκληση ή την αναφορά, για την τέλεση πράξης του προηγούμενου άρθρου, ενεργεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 43 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και ασκεί την ποινική δίωξη παραγγέλλοντας ανάκριση. Μπορεί να διαταχθεί και προκαταρκτική εξέταση, η οποία διενεργείται αποκλειστικά από εισαγγελέα πρωτοδικών και ολοκληρώνεται μέσα σε προθεσμία δύο μηνών.
————–
Άρθρο 354. Π.Κ. Διατάραξη οικογενειακής τάξης.
Άρθρο 361. Π.Κ. Εξύβριση
Άρθρο 362. Π.Κ. Δυσφήμιση
Άρθρο 363. Π.Κ. Συκοφαντική Δυσφήμιση
Άρθρο 363. Π.Κ. Εκβίαση
Άρθρο 386. Π.Κ. Απάτη
Άρθρο 389. Π.Κ. Απατηλή πρόκληση βλάβης
Άρθρο 216 Π.Κ. Πλαστογραφία Πλαστογραφία πιστοποιητικού
Άρθρα 57 εδ. α, 59 εδ. α, 914 και 932 ΑΚ Προσβολή προσωπικότητας
Ψυχολογικά βασανιστήρια Οικονομικά βασανιστήρια
Παράβαση καθήκοντος κατά συναυτουργία και κατ’ εξακολούθηση …
Πράξεις αποσταθεροποίησης του δημοκρατικού πολιτεύματος, με προβλεπόμενη ποινή ισόβια κάθειρξη
Ξέπλυμά μαύρου χρήματος – Απάτη κατά του Δημοσίου
Άρθρο 239. Π.Κ. Κατάχρηση εξουσίας
Άρθρο 259. Π.Κ. Παράβαση υπηρεσιακού απορρήτου
Άρθρο 258 Π. Κ. Απιστία στην υπηρεσία
Παράνομη κατοχή δεύτερης θέσης στο Δημόσιο.
NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4325
Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης – Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση.
Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις
Παράβαση καθήκοντος κατ’ εξακολούθηση (άρθρο 259 ΠΚ)
Ο μη έλεγχος καταγγελίας είναι πειθαρχικό αδίκημα, αλλά και ποινικό.
΄Αρθρο 138
Κωλύματα και εξαίρεση μελών υπηρεσιακού συμβουλίου
1. Μέλη του υπηρεσιακού συμβουλίου που δε δικαιούνται να διεξάγουν ανάκριση σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 3 του άρθρου 128 του παρόντος ή έχουν διενεργήσει πειθαρχική ανάκριση στην κρινόμενη υπόθεση, κωλύονται να μετάσχουν στη σύνθεσή του κατά την κρίση της υπόθεσης αυτής.
2. Ο διωκόμενος μπορεί με έγγραφη αίτησή του να ζητήσει την εξαίρεση μελών του υπηρεσιακού συμβουλίου με την προϋπόθεση ότι με τα υπόλοιπα μέλη υπάρχει απαρτία. Η αίτηση αυτή που υποβάλλεται δύο τουλάχιστον ημέρες πριν από την συζήτηση της υπόθεσης, πρέπει να περιέχει κατά τρόπο σαφή και συγκεκριμένο τους λόγους της εξαίρεσης και να συνοδεύεται από τα στοιχεία με τα οποία αυτοί αποδεικνύονται. Για την αίτηση εξαίρεσης το υπηρεσιακό συμβούλιο αποφασίζει αιτιολογημένα με συμμετοχή των νομίμων αναπληρωτών των μελών των οποίων ζητείται η εξαίρεση. Τα μέλη που εξαιρούνται, αντικαθίστανται από τα αναπληρωματικά τους. Αν εξαιρεθεί το τακτικό και το αναπληρωματικό του μέλος, το συμβούλιο συνεδριάζει με τα υπόλοιπα μέλη του εφόσον έχει απαρτία. Η εξαίρεση αναπληρωματικού μέλους μπορεί να ζητηθεί και την ημέρα της συνεδρίασης. Στην περίπτωση αυτή το συμβούλιο αποφασίζει αμέσως επί της αιτήσεως εξαιρέσεως με τα υπόλοιπα μέλη του.
3. Στην περίπτωση της παρ. 4 του άρθρου 128 του παρόντος αποκλείεται να μετάσχει στο υπηρεσιακό συμβούλιο ο ανακριτής ή αυτός που συμμετείχε στο υπηρεσιακό συμβούλιο κατά την πρώτη κρίση.
Δεν μπορούν να εξαιρεθούν μέλη τακτικά ή αναπληρωματικά περισσότερα από τα απαιτούμενα για να έχει το υπηρεσιακό συμβούλιο απαρτία.
Νόμος 3849/2010: Τροποποίηση του ν. 3213/2003, διατάξεων του Ποινικού Κώδικα που αφορούν εγκλήματα σχετικά με την Υπηρεσία και άλλες διατάξεις…
Άρθρο 263Β. Μέτρα προστασίας για όσους συμβάλουν στην αποκάλυψη υποθέσεων διαφθοράς. Παρακαλώ την προστασία μάρτυρα δημοσίου συμφέροντος..
Υπεξαίρεση εγγράφων προσποριση οικονομικού οφέλους από παρανομίες στην υπηρεσία, νομιμοποίηση εσόδων από παρανομίες, μαύρο χρήμα, ξέπλυμα μαύρου χρήματος κλπ
Αιτούμαστε προστασία Μάρτυρα Δημοσίου Συμφέροντος.
Η παρούσα αποτελεί νέα μήνυση, έγκληση και πολιτική αγωγή 45 ευρώ κατά παντός.
Παράβαση καθήκοντος κατ’ εξακολούθηση (άρθρο 259 ΠΚ)
Ο μη έλεγχος καταγγελίας είναι πειθαρχικό αδίκημα, αλλά και ποινικό.
Μάρτυρες
Συρίου Ιωάννα
Χρυσουλάκης Ιωάννης
Αντωνόπουλος Ιωάννης
Δήμου Γιώργος
Μολυβάς Στράτος
Κοντοπάνος Αλέξανδρος
Γιώργος Μαυρωτάς – Βουλευτής Αττικής
Με τιμή,
Αθήνα 14-9-2017
Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος
Υποψήφιος Προϊστάμενος Εκπαιδευτικών θεμάτων
Κολοκοτρώνη 7
Πευκη 151231 Αθήνα
Τηλ. 6980203968