Παρουσίαση της επικοινωνιακής καμπάνιας, «Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου», έκανε η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη : «Να δείξουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Να αποδείξουμε την αγάπη μας για τον τόπο. Να υπενθυμίσουμε πόσο φιλόξενοι είμαστε. Να διαφημίσουμε πόσο καλοί επαγγελματίες είμαστε. Να αναδείξουμε τον θησαυρό της Ελλάδας σε αξίες, ιστορία και μνήμες. Το brand, το όνομα ‘Ελλάδα’ είναι πανίσχυρο. Αντέχει οποιαδήποτε κρίση».Να…Να…Να…, το αριστούργημα;;;….
Για χειρός της Υπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης,και ενός ηθοποιού. Πράγματι η Ελλάδα είναι η ποιο πλούσια χώρα στην αποτυχία να διαφημίσει το πολιτιστικό ,ιστορικό και περιβαλλοντικό της πλούτο όπως της αρμόζει, με εικόνες που θα έκοβε την ανάσα στο παγκόσμιο γίγνεσθαι. Αντί αυτού, όχι μόνο αρέσκεται και βαδίζει με τελείως ατάλαντους επικοινωνιολόγους τις συμφοράς , αλλά ξοδεύει ασύστολα τα χρήματα μας σε τέτοιες παιδικές ταινιούλες 5ης κατηγορίας. ΕΛΕΟΣ ! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΤΑΙ ΤΟ «GREECE »- BRAND NAMES