Μετά τα arket;a προβλήματα που αντιμετωπίζει η κινητή τηλεφωνία Wind, η τηλεφημερίδα elliniko-fenomeno.gr δέχθηκε πολλά παράπονα πελατών που αφορούσαν λογαριασμούς, άλλα και για δηλές χρεώσεις, καθώς κάποιοι που πλήρωναν τους λογαριασμούς, τους τα χρέωσαν ξανά.
Τώρα έρχεται και το παράδοξο στο υποκατάστημα της Wind στην περιοχή Βαρδαρίου της Θεσσαλονίκης, ακριβώς δίπλα από τον Γερμανό,με τους πελάτες που πήγαν να δηλώσουν τα καρτοκινητά τους για πολλοστή φορά, να μην ολοκληρώσουν την κατά τα αλλά απλή διαδικασία.
Την πρώτη φορά οι υπάλληλοι τους δήλωσαν ότι είναι πεσμένο το δίκτυο της Wind και δεν δέχονται αιτήσεις, την επόμενη φορά που προσήλθαν ξανά στο υποκατάστημα τους είπαν να έλθουν μετά τις 13: 00 το μεσημέρι.
Έτσι, αναγκάστηκα πήγα ο ίδιος, ο δημοσιογράφος Νίκος Βάνης για να διαπιστώσω τα παράπονα του κόσμου.
Η απάντηση που έλαβα από το προσωπικό του υποκαταστήματος ήταν, “να έλθετε στις 14:00, που τότε ανοίγει το σύστημα”.
Φαίνεται ότι κάνουν μεγάλη οικονομία στο Ίντερνετ.
Όταν άρχισα να υψώνω τον τόνο της φωνής , μου δήλωσαν ότι, “μπορείτε να πάτε στο κέντρο της πόλης, εκεί θα σας εξυπηρετήσουν και κάθε στιγμή ”.
Γεμάτος απορία ρώτησα, τι εννοείτε μ΄ αυτό;;
Και η απάντηση που πήρα είναι ότι, “υπάρχουν καταστήματα που το δίκτυο δουλεύει από το πρωί”
Τότε αντικρίζοντας την πινακίδα Wind, ειρωνικά τους είπα “εσείς είστε η Wind, ή μήπως καμιά άλλη εταιρεία;;”.
Μάλλον, οι υπάλληλοι της εν λόγω εταιρείας απέκτησαν τα προνόμια του δημοσίου, να δέχουνται όποτε θέλουν τις αιτήσεις.
Θα πρέπει η διοίκηση της Wind να λάβει σοβαρά υπ΄ όψιν αυτήν την καταγγελία και όχι μόνο, και να απολύσει τους ανεύθυνους υπαλλήλους του συγκεκριμένου υποκαταστήματος που έχουν κάνει μπαλάκια τους καταναλωτές.
Να, ένα από τα πολλά δείγματα, κύριε πρόεδρε της Wind, που η εταιρεία σας έγινε προβληματική, και αλλάζει χέρια ιδιοκτησίας, όπως διαβάσαμε και στον τύπο!!!!!!!