…..μια χαρά και δυό τρομάρες…..ούτε έργα, ούτε μηχανές δεν βλέπουμε όμως μπουχτίσαμε από το συγκοινωνιακό χάος που μας βαρά όλους τους Θεσσαλονικιούς….
αυτός είναι ο καθημερινός χαρακτηριστικός διάλογος και η αγανάκτηση όλων των πολιτών και των αρχόντων της πόλης. Εκ σου και η επιστολή του Νομάρχη Θεσσαλονίκης και η απόφαση του Νομαρχιακού συμβουλίου.
Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: «ΧΤΥΠΑΩ ΤΟ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ» Εκπέμπω SOS προς την Κυβέρνηση για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης» υπογράμμισε ο νομάρχης Θεσσαλονίκης απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων για τη σημασία της επιστολής που απέστειλε χθες για το θέμα, προς τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης Βύρωνα Πολύδωρα.
«Θα νεκρώσει το ιστορικό και εμπορικό κέντρο της πόλης αν δε ληφθούν έγκαιρα μέτρα. Δυστυχώς το προσωπικό της Αστυνομικής Διεύθυνσης δεν επαρκεί. Χρειάζεται επειγόντως ενίσχυση. Το πρόβλημα είναι σοβαρό και πιστεύω πως θα ανταποκριθεί άμεσα ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης στο αίτημα του λαού της Θεσσαλονίκης» κατέληξε ο κ. Ψωμιάδης.
«ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ»
«Να σηκώσουμε φωνή διαμαρτυρίας και να πούμε όχι στον αποκλεισμό της Θεσσαλονίκης» προέτρεψε τα μέλη του Νομαρχιακού Συμβουλίου, τους φορείς και τους πολίτες ο νομάρχης Παναγιώτης Ψωμιάδης κατά την συνεδρίαση αναρωτώμενος «πως θα γίνει η Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα των Βαλκανίων;».
Ο κ. Ψωμιάδης τόνισε ότι η διοίκηση της Νομαρχίας και το Νομαρχιακό Συμβούλιο δικαιώθηκαν «διότι χτυπήσαμε το καμπανάκι εδώ και αρκετό καιρό στο θέμα της διεθνούς σύνδεσης της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής από αέρα, από θάλασσα και από ξηρά».
«Από ξηράς γνωρίζετε ότι είμαστε σχεδόν αποκλεισμένοι λόγω του Άξονα 10. Δυστυχώς είμαστε αποκλεισμένοι και από αέρα διότι δεν υπάρχουν δρομολόγια για καλούς προορισμούς και για εμάς και για τους ξένους, όπως για παράδειγμα οι Βρυξέλλες, το Άμστερνταμ, το Παρίσι, η Μόσχα, το Βελιγράδι. Θετική φυσικά είναι η πρωτοβουλία της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας για το δρομολόγιο Θεσσαλονίκης – Καλαμάτας αλλά θα μπορούσαμε να βάλουμε κι ένα δρομολόγιο για την Πάτρα, που είναι σαφώς καλύτερος προορισμός.
Είμαστε αποκλεισμένοι και είμαστε υποχρεωμένοι να χτυπάμε αυτό το καμπανάκι. Εμείς δεν είμαστε επαγγελματίες. Εμείς εισπράττουμε αντιδράσεις από την κοινή γνώμη και είμαστε υποχρεωμένοι να δημοσιοποιούμε αυτές τις αντιδράσεις» υποστήριξε ο κ. Ψωμιάδης. Αναφερόμενος ειδικά στην θαλάσσια συγκοινωνία, ο νομάρχης τόνισε ότι «δεν πρέπει να μασάμε τα λόγια μας.
Δυστυχώς τα πάντα τα έχουμε κομματικοποιήσει. Δεν τα βάζω με την κυβέρνηση, δεν τα βάζω με κανέναν. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Θα συμφωνήσω με τους εφοπλιστές ότι δεν είναι γερασμένα τα πλοία. Όμως όταν ένα πλοίο κάνει 33 ώρες για να φτάσει στην Κρήτη, και καινούριο να είναι δεν μας κάνει». Διαπίστωσε ότι «Δυστυχώς πάμε από το κακό στο χειρότερο.
Μίλησα επανειλημμένα με τον κ. Κεφαλογιάννη. Χαίρομαι γιατί χαρακτήρισε τη Θεσσαλονίκη «άγονη» και επιδοτεί τα δρομολόγια. Αλλά με τόσο αργά πλοία δεν μετακινείται κανείς. Αυτή η κατάσταση είναι παλιά και εξακολουθεί και σήμερα. Θέλουμε καινούρια, σύγχρονα και γρήγορα πλοία. Όταν το 95% των πλοίων που αποπλέουν από τη Ραφήνα είναι καινούρια, είναι φυσικό να διαμαρτυρόμαστε. Δεν τα βάζουμε με κανέναν.
Διότι όποτε σηκώνουμε λίγο τη φωνή, μας κατηγορούν ότι τα βάζουμε πάλι με το Κέντρο. Με την αδικία τα βάζουμε». «Θεωρώ ότι πέρα από το ότι είναι αμφιβόλου ασφάλειας ορισμένα από αυτά τα πλοία, πρέπει να σηκώσουμε φωνή διαμαρτυρίας και να πούμε όχι στον αποκλεισμό της Θεσσαλονίκης. Και σε αυτήν την περίπτωση μιλάμε για τον αποκλεισμό όχι μόνο του νομού αλλά και όμορων νομών, για τη Μακεδονία και τα Βαλκάνια. Πως θα είναι η Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα των Βαλκανίων;» κατέληξε.