Δημόσιοι προνομιούχοι λειτουργοί της εκπαίδευσης γράφουν βιβλία για τα δημοτικά σχολεία και πληρώνονται γι΄ αυτά από το Υπουργείο Παιδείας, πέρα από τον μισθό τους. Αυτά μοιράζονται σε όλα τα δημοτικά σχολεία σε μαθητές οι οποίοι δεν καταλαβαίνουν τίποτα από το περιεχόμενο των βιβλίων, έτσι όπως είναι γραμμένα. Αυτό το γνωρίζουν οι συγγραφείς των βιβλίων εκ των προτέρων, γι΄ αυτό έχουν ετοιμάσει ήδη και δεύτερο συγγραφικό βιβλίο που λέγεται <<λυσάριο>>, όπου εκεί εξηγούνται αυτά που δεν εξηγούνται στα πρώτα βιβλία και για τα οποία και πάλι πληρώθηκαν, από κονδύλια του Υπουργείου Παιδείας.
Π.χ στα μαθηματικά 25+25= περίπου 50 (μήπως δεν ήταν σίγουρος και ο ίδιος ο συγγραφέας). Έπειτα αν και με το λυσάριο ο μαθητής δεν καταλαβαίνει τίποτα γίνονται αυτομάτως εγγραφές στα ιδιωτικά φροντιστήρια, πως λέμε από μικρός στα βάσανα;; Ε΄ ….αυτό ακριβώς εξηγούν και τα λυσάρια με λυσσασμένο ρυθμό.
Άλλωστε το σύστημα φαινόμενο των ιδιοτικών φροντιστηρίων που θα ακολουθήσουν τα Ελληνόπουλα των δημόσιων σχολείων ως το τέλος της εκπαίδευσης τους, (δηλαδή το λύκειο), θα πρέπει από πολύ νωρίς από την κούνια δηλαδή να εμπεδωθεί με γερά θεμέλια, για γερά κόκαλα, για γερά πορτοφόλια.
Οι οικογένειες που δεν ακολουθούν και δεν μπορούν να εμπεδώσουν το εξελιγμένο μας εκπαιδευτικό σύστημα, θα πρέπει από νωρίς να συμβιβαστούν με την πραγματικότητα ότι τα παιδιά τους θα μείνουν ντουβαρόπουλα.
Επειδή την σκληρή πραγματικότητα δεν την θέλει κανένας γονιός για το παιδί του, έτσι έχει προγραμματίσει να ξεπουλήσει ότι περιουσιακό στοιχείο έχει . Από την άλλη, οι οικογένειες που δεν έχουν ούτε αυτό το προνόμιο, αναγκαστικά χρεώνονται ως το λαιμό με δυσβάσταχτα δάνεια, τα οποία τελικά θα αποπληρώθουν απο τα εγγόνια τους, δύο και τρεις φορές πάνω από την αρχική αξία.
Αυτή η Δημόσια Δωρεάν Ελληνική Παιδεία καταγράφεται και ως παγκόσμιο φαινόμενο, προς αποφυγήν ακόμα και στην χώρα των Ταλιμπάν, οι οποίοι τουλάχιτον μελετούν την μουσική του Μίκη Θεοδωράκη.
Σηκωθείτε Αριστοτέλη, Πλάτωνα, Θουκιδίδη, Σοφοκλή, Ξενοφώντα, Ισοκράτη, να δείτε τα σημερινά Ελληνόπουλα, τους σημερινούς εκπαιδευτικούς, τους ρυθμιστές της παιδείας μας!!!!!!! Μήπως εξυπηρετούνται αυτά τα συμφέροντα;;
«Οι Έλληνες είναι αναρχικοί και δύσκολα κουμαντάρονται..
…Γι΄ αυτόν τον λόγο πρέπει να χτυπήσουμε βαθιά μέσα στις πολιτισμικές τους ρίζες, μπορεί να καταφέρουμε να τους αναγκάσουμε να συμβιβαστούν.
Εννοώ βέβαια να χτυπήσουμε την γλώσσα τους, την θρησκεία τους, τα πολιτισμικά και ιστορικά αποθέματα, έτσι ώστε να ουδετεροποιήσουμε την δυνατότητα τους να αναπτύσσονται, να διακρίνουν τους εαυτούς τους, ή να αποδεικνύουν ότι μπορούν να νικούν, έτσι ώστε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια στα στρατηγικώς απαραίτητα σχέδια μας στα Βαλκάνια, την Μεσόγειο, και την Μέση Ανατολή…..»
Απόσπασμα ομιλίας του Henry Kissinger στην Ουάσινγκτον τον Σεπτέμβρη του 1974.
Ο Δραγούμης, παρακινούμενος από την ιδέα ν’ αφυπνίσει τους Έλληνες και να τους τονώσει εθνικά, κυκλοφόρησε τα εξής βιβλία: «Μαρτύρων και Ηρώων αίμα», «Σαμοθράκη», «Όσοι ζωντανοί», «Ελληνικός πολιτισμός», «Σταμάτημα» κ.ά.
Έγραφε με το ψευδώνυμο «Ίδας» κι ήταν θιασώτης της δημοτικής γλώσσας.«Πήγαινε στα Δημοτικά τραγούδια, στην Δημοτική τέχνη, και την χωριάτικη και την λαϊκή ζωή για να βρεις την γλώσσα σου, και την ψυχή σου. Και μ΄ αυτά τα εφόδια, εάν έχεις ορμή μέσα σου και φύσημα, θα πλάσεις ότι θέλεις, παράδοση κα πολιτισμό και αλήθεια και φιλοσοφία»