Σάββατο, 23 Αυγούστου, 2025
ΑρχικήΚαταγγελίεςΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Σε συνέχεια των σκανδάλων στα Δημόσια ΚΤΕΟ της Χώρας μας, έρχεται να προστεθεί ακόμη ένα, το οποίο αφορά στην πρόσφατη και “πανηγυρική” πιστοποίηση των Δ.ΚΤΕΟ που υπάγονται στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.

Καταγγέλλουμε

Την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, διότι όλως παρανόμως πιστοποίησε και λειτούργησε τα 4 Δ.ΚΤΕΟ που υπάγονται σε αυτήν. Συγκεκριμένα, ανέθεσε την πιστοποίηση στις 24/12/2012, και εντός 3 εργάσιμων ημερών με διαδικασίες “EXPRESS”, έλαβε τα “άκυρα” πιστοποιητικά μόλις στις 2/01/2013, όταν για αυτή τη διαδικασία απαιτείται τουλάχιστον 1 μήνας.

Τα ΚΤΕΟ της Περιφέρειας λειτούργησαν κανονικά στις 02/01/2013 και ξανά-έκλεισαν «άρον-άρον» λίγες μέρες μετά, στις 25/01/2013. Στο μεσοδιάστημα και ενώ δεν πληρούνταν οι επιταγές του νόμου, εξέδωσαν “άκυρα” υπ’ αυτήν την έννοια δελτία τεχνικού ελέγχου, τα οποία έπρεπε να έχουν ήδη ανακληθεί και να έχουν ήδη επαναληφθεί οι διενεργούμενοι σε αυτά τεχνικοί έλεγχοι, όπερ εξ όσων γνωρίζουμε δε συνέβη ποτέ.

 

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας παραβιάζοντας την ελληνική νομοθεσία και τις σχετικές ευρωπαϊκές διατάξεις ως προς τις αυξημένες απαιτήσεις πιστοποίησης των ΚΤΕΟ, ανέθεσε το έργο σε Τούρκικο – μη νομιμοποιούμενο φορέα Πιστοποίησης, ώστε να πιστοποιηθούν με οποιοδήποτε τίμημα, ακόμα και αυτό της παράβασης του νόμου, τα Δ.ΚΤΕΟ της αρμοδιότητάς της, εντός της προθεσμίας που έθετε η Υπουργική απόφαση, δηλαδή έως τις 3/01/2013.

Τις απαράδεκτες και παράνομες μεθοδεύσεις του Υπουργείου Μεταφορών, οι οποίες συνιστούν προκλητική εκδήλωση άνισης μεταχείρισης, αποδομούν τον θεσμό του τεχνικού ελέγχου οχημάτων και υπονομεύουν τις άρτια υλοποιημένες επενδύσεις των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, παραβιάζοντας ευθέως τη νομιμότητα. Από δημόσιες δηλώσεις των ίδιων των στελεχών των Δ.ΚΤΕΟ, αποδεικνύεται περίτρανα ότι περί τα τέλη Νοεμβρίου 2012, τους δόθηκε κατεύθυνση από το Υπουργείο Μεταφορών να γίνει η πιστοποίηση των Δημοσίων ΚΤΕΟ με ένα «ελαστικότερο» πρόγραμμα, μειωμένων απαιτήσεων και χαμηλότερου κόστους, «σχέδιο», το οποίο ανέλαβαν να εκτελέσουν οι Περιφερειάρχες.

Αυτά είναι τα αποτελέσματα των αθέμιτων παρεμβάσεων του Υπουργείου επί σειρά ετών καθώς και της πρόσφατης, προ 9 μηνών, κατάργησης της υποχρέωσης Διαπίστευσης των ΚΤΕΟ από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης της Χώρας.
Συνημμένως ακολουθούν οι δημόσιες ομολογίες των στελεχών των Δ.ΚΤΕΟ που θεμελιώνουν την ευθεία παραβίαση της νομοθεσίας.

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/171938
http://www.kefaloniatoday.com/politika/den-klinoun-ta-dimosia-kteo-tis-periferias-62575.html

Καλούμε

Τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης να παρέμβει άμεσα για την διερεύνηση των παρανομιών και παρατυπιών στους αρμόδιους δημόσιους οργανισμούς και υπηρεσίες αντίστοιχα για τα ΚΤΕΟ.

Ομοίως, τις Εισαγγελικές αρχές της χώρας για την διερεύνηση παράνομων πράξεων εκ μέρους εκπροσώπων της Πολιτείας σχετικά με τα Δημόσια ΚΤΕΟ και να παρέμβουν άμεσα, ώστε να σταματήσουν παρόμοιες μεθοδεύσεις αυτή την περίοδο και από άλλες Περιφέρειες της Χώρας. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η Δικαιοσύνη της Χώρας μας δεν είναι τυφλή και δεν θα παραμείνει αδρανής και θα πράξει πάραυτα τα δέοντα για τη διασφάλιση της ακεραιότητας της έννομης τάξης.

Το Υπουργείο να σταματήσει τις απαράδεκτες πρακτικές συγκάλυψης των αδυναμιών και της ανομίας στα Δ.ΚΤΕΟ και να επαναφέρει άμεσα σε ισχύ τον θεσμό της διασφαλίζουσας το δημόσιο συμφέρον διαπίστευσης ΟΛΩΝ των ΚΤΕΟ της Χώρας. Το καλούμε επίσης να παράσχει επίσημες διαβεβαιώσεις ότι τα δήθεν σύγχρονα μηχανήματα ελέγχου που προμηθεύτηκαν το 2010 τα Δ.ΚΤΕΟ της Χώρας και κόστισαν εκατομμύρια ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο είναι πράγματι κατάλληλα, άρτια και πληρούν στο ακέραιο τις προβλεπόμενες διατάξεις και ότι με αυτά τα μηχανήματα τα Δ.ΚΤΕΟ δύνανται να πιστοποιηθούν κατά νόμον δίχως άλλη εξαίρεσή τους από τον νόμο ή άλλη υποβάθμιση της ισχύουσας νομοθεσίας.

Καλούμε εκ νέου τον Πρωθυπουργό της Χώρας και τους αρχηγούς των κομμάτων που συμμετέχουν στην Κυβέρνηση να παρέμβουν άμεσα ώστε να αρθεί επιτέλους το κατά τα ως άνω καθεστώς ανομίας και εξυπηρέτησης παραπολιτικών συντεχνιών στην αγορά των ΚΤΕΟ για εξαιρέσεις τους από τον νόμο, δεδομένα που συντελούν στην ταχεία αποδόμηση του δημοσίου συμφέροντος και των κοινωνικών αξιών μέσω του θεσμού ΚΤΕΟ.

Την περίοδο που η Χώρα μας αποδεδειγμένα αντιμετωπίζει ισχυρές προκλήσεις αξιοπιστίας και ανταπόδοσης ωφελειών στην κοινωνία, οι αρμόδιοι του αρμόδιου Υπουργείου και των Περιφερειών συνεχίζουν να αγνοούν προκλητικά τους νόμους του κράτους και τις δυσμενείς συνέπειες στη δημόσια ασφάλεια και υγεία των πολιτών και του δημοσίου συμφέροντος γενικότερα.

Για ακόμη μια φορά από το 2002 καταλήγουμε θεατές στο ίδιο θέατρο του παραλόγου αντιμετωπίζοντας έτσι διαρκώς την προκλητική αδράνεια, αδιαφορία και εν τέλει πρόδηλη κοροϊδία. Το μοναδικό τους μέλημα διαφαίνεται τελικά ότι είναι η συγκάλυψη των δικών τους αδυναμιών στο να επιβάλλουν οι μεν και να εφαρμόσουν οι δε την ισχύουσα νομοθεσία για την ορθή λειτουργία των δημοσίων οργανισμών στα ΚΤΕΟ.

Ενώ λοιπόν τα Δ.ΚΤΕΟ έπρεπε να συμμορφωθούν από το 2002 με τους όρους και τις προϋποθέσεις που έθεσε η ίδια η Πολιτεία, ν. 2963/2001, για Δημόσια & Ιδιωτικά ΚΤΕΟ, αυτά ποτέ δεν συμμορφώθηκαν και θα συνεχίζουν να διενεργούν ελλειμματικούς τεχνικούς ελέγχους με μεγάλο κίνδυνο για την οδική ασφάλεια της χώρας. Δεν διαθέτουν ακόμη τον απαραίτητο βασικό μετρητικό εξοπλισμό βαρέων, ελαφρών και δικύκλων οχημάτων ούτε και σύστημα μηχανογράφησης και εξ’ αυτού του λόγου δεν δύναται να τηρούν προβλεπόμενες διαδικασίες τεχνικών ελέγχων, αυτόματης μεταφοράς των αποτελεσμάτων στο Υπουργείο και αδιάβλητης έκδοσης δελτίων ΚΤΕΟ.

 

Λόγω των παραπάνω ελλειμμάτων δεν μπορούν επί της ουσίας να ελεγχθούν από το Υπουργείο για το αξιόπιστο της λειτουργίας τους καθώς δεν είναι δυνατή η ιχνηλάτιση των εκδιδόμενων αποτελεσμάτων και το υπουργείο δεν μπορεί να έχει εικόνα για τους πραγματικούς διενεργούμενους ελέγχους στη Χώρα.

Για αυτούς τους λόγους το ελληνικό δημόσιο συνεχίζει να χάνει πολύτιμα έσοδα από παράβολα, ΦΠΑ, κ.λ.π. άνω των 335 εκ. ευρώ.

Ενώ το Υπουργείο γνωρίζει όλα τα παραπάνω με νέα απόφαση παρωδία στις 28/12/2012 παραβιάζεται για ακόμη μια φορά η ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία ΚΤΕΟ ώστε να συγκαλυφτούν οι δικές τους αδυναμίες και να εξυπηρετηθούν οι πιέσεις των Περιφερειαρχών για άλλη μία παράταση, την 7η, στις προθεσμίες τους. Αυτή τη φορά το Υπουργείο κινήθηκε πιο “πονηρά”, δεν παρέτεινε την προθεσμία πιστοποίησης αλλά εξαίρεσε τα Δ.ΚΤΕΟ από υποχρεώσεις εγκατάστασης μετρητικού εξοπλισμού και μηχανογράφησης “ελαφρύνοντας” την όλη διαδικασία πιστοποίησής τους.

Με αυτόν τον τρόπο ενώ τα Δ.ΚΤΕΟ αναγκαστικά ανέστειλαν την λειτουργία τους από 05/1/2013 λόγω της μη πιστοποίησής τους, μπορούν να ξαναλειτουργήσουν πολύ σύντομα αφού πλέον θα είναι εφικτό να ολοκληρώσουν την υποχρέωση αυτή με “συνοπτικές διαδικασίες». Αποτέλεσμα της παραπάνω νέας μεθόδευσης θα είναι τα Δ.ΚΤΕΟ να “πιστοποιηθούν” εν τέλει άρον-άρον τις επόμενες ημέρες δίχως καν να διαθέτουν τα προβλεπόμενα από την νομοθεσία και όσα άλλα υποχρεούνται να εφαρμόζουν, όπως τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ.

Αυτό που προσπαθεί να αποκρύψει το υπουργείο είναι ότι τα Δ.ΚΤΕΟ δεν πρόκειται να πιστοποιηθούν ποτέ σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία ΚΤΕΟ όσες παρατάσεις και να λάβουν διότι το 2010 τα Δ.ΚΤΕΟ προμηθεύτηκαν ακατάλληλο εξοπλισμό γραμμών ελέγχου. Αυτός ο εξοπλισμός έπρεπε να φέρει λογισμικό το οποίο όπως προβλέπεται στην ισχύουσα νομοθεσία θα πρέπει να κλειδώνει ώστε να διασφαλίζεται το πρωτογενές αποτέλεσμα των μετρήσεων από “αθέμιτες αλλοιώσεις” και κατ’ επέκταση να αποστέλλεται αναλλοίωτο στο υπουργείο.

Σύμφωνα με το από 9/1/2013 συνημμένο έγγραφο του Υπουργείου τη δυνατότητα αυτή τα “σύγχρονα μηχανήματα” των Δ.ΚΤΕΟ δεν την έχουν καθώς όπως αναφέρεται το λογισμικό αυτό είναι ανοικτού τύπου δίχως να φέρει κωδικούς και εξ’ αυτού του λόγου δεν δύναται να κλειδώνει. Συνεπάγεται λοιπόν ότι, για να μπορέσουν να πιστοποιηθούν κάποια στιγμή τα Δ.ΚΤΕΟ σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο, θα πρέπει είτε να δαπανηθούν κονδύλια εκατομμυρίων ευρώ για νέα μηχανήματα, είτε να υποβαθμιστούν οι όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας των ΚΤΕΟ που θέτει η ισχύουσα νομοθεσία.

Αποδεικνύεται λοιπόν ότι ενώ το Υπουργείο γνώριζε από την 31/10/2012 την βασική αυτή αδυναμία και ότι οποιαδήποτε παράταση δεν θα επιλύσει επί της ουσίας το ζήτημα ανεπάρκειας εξοπλισμού, προχώρησε τελικά στις 28/12/2012 στην έκδοση νέας παράτασης.

Οι παραπάνω εξελίξεις μας αναγκάζουν να προσφύγουμε άμεσα εκ νέου στην ελληνική και ευρωπαϊκή δικαιοσύνη προκειμένου να σταματήσει η απαράδεκτη αυτή πρακτική και να διερευνηθούν οι ευθύνες παντός κατά νόμο υπεύθυνου. Το Σωματείο μας αποστέλλει νέα εξώδικη δήλωση – πρόσκληση – διαμαρτυρία στους αρμόδιους Υπουργούς κ.κ. Χατζηδάκη, Καλογιάννη κοινοποιούμενη στον Πρωθυπουργό και τους αρχηγούς των κομάτωων που συμμετέχουν στην Κυβέρνηση.

Σε συνέχεια των παραπάνω εξελίξεων και των απαράδεκτων και επιζήμιων για το δημόσιο συμφέρον πολιτικών που εφαρμόζονται μέχρι και σήμερα ερωτούνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

Αυτό εννοούν όταν υποστηρίζουν ότι λειτουργούν υπέρ της οδικής ασφάλειας, της προστασίας του περιβάλλοντος και των Πολιτών εν γένει;

Έτσι προασπίζουν την απελευθέρωση των επαγγελμάτων και την υγιή επιχειρηματικότητα, επιβάλλοντας νόμους 2 ταχυτήτων, με άλλες υποχρεώσεις για δημόσιους και άλλες για ιδιωτικούς φορείς ελέγχου οχημάτων ;

Αυτό εννοούν όταν μιλούν για ανάπτυξη, πάταξη της διαφθοράς και της φοροδιαφυγής και ενίσχυσης της εθνικής μας οικονομίας;

Θεωρούν ότι έτσι θα προσελκύσουν επενδύσεις και θα διαφυλάξουν θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα;

Θα περιμέναμε με μεγάλη ευχαρίστηση να ανοίξουν επιτέλους τα γραφεία τους στους εκπροσώπους του κλάδου μας και να μας ενημερώσουν για το τι τελικά αναζητούν από την ιδιωτική πρωτοβουλία, η οποία καλείται να πληρώσει τα «σπασμένα» καθώς και για το τι σχεδιάζουν και επιθυμούν για τα ΚΤΕΟ και την Οδική ασφάλεια της χώρας μας.

Αθήνα, 31-1-2013

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Η  κορδέλες και τους υπουργούς που δήλωναν περήφανοι για την ιδιωτικοποίηση της ΕΛΒΟ !!!

Κάποτε η ΕΛΒΟ έφτιαχνε Στάγερ για τον ελληνικό στρατό. Σήμερα, φτιάχνει… ζημιές και πουλάει σκραπ. Κυριολεκτικά! Και παρ’ όλα αυτά, κάποιοι πανηγυρίζουν. Να υποθέσουμε ότι η σιωπή είναι χρυσός ή μήπως είναι ο ήχος από τις λαμαρίνες που πωλούνται...

Στην Θεσσαλονίκη η Ιουλία Καλλιμάνη στο EDEN Απο 5-Σεπτεμβρίου ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΧΑΜΟΣ.

Η Ιουλία Καλλιμάνη έχει δημιουργήσει ισχυρό δεσμό με τη Θεσσαλονίκη. Με λαϊκή ψυχή, ξεχωριστή χροιά και δυναμικές ερμηνείες, έχει καταφέρει να αγαπηθεί από το κοινό σε ολόκληρη τη χώρα. Τα τελευταία χρόνια, η Θεσσαλονίκη αποτελεί έναν σταθερό σταθμό στην πορεία...

Η ΕΛΛΑΣ ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΕΙ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΑΜΑΡΑ – ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ;

Του Παναγιώτη Αποστόλου Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου egerssi@otenet.gr www.egerssi.gr   Στην απόμακρη και “παγωμένη” Αλάσκα συναντήθηκαν οι δυο Παγκόσμιοι ηγέτες, των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ και της Ρωσίας Βλαδίμηρος Πούτιν, προκειμένου να τελειώσουν τον πόλεμο στην Ουκρανία που εκπορεύτηκε, καθοδηγήθηκε και ενισχύθηκε από τους “Δημοκρατικούς”...