οι ζυμώσεις στα μπουζουκομάγαζα μεταξύ επιχειρηματιών και καλλιτεχνών καλά κρατούν. Οι επιχειρηματίες κάνοντας έρευνα αγοράς, προσπαθούν να ψυχολογήσουν ποια ονόματα καλλιτεχνών θα μπορέσουν να τους κάτσουν. Ποιος καλλιτέχνης θα μπορέσει να σηκώσει ένα σχήμα, να το πάει μπροστά και συνάμα να γεμίσει και τα ταμεία. Οι μαντικές ικανότητες των επιχειρηματιών ειδικά φέτος τους βγήκαν ξινές, καθώς άλλα υπολόγιζαν, και άλλα τους βγήκαν.
Για παράδειγμα υπήρχαν σχήματα στην Αθήνα με τέσσερα πρωτοκλασάτα ονόματα, με βαρβάτα μεροκάματα, που δεν μπόρεσαν να τραβήξουν κόσμο, με αποτέλεσμα τα ταμεία να είναι άδεια, και ο τραυματισμός του γοήτρου των φιρμάτων καλλιτεχνών με τις γκρίνιες που επέφερε η όλη κατάσταση, είχε ως συνέπεια στο να αποχωρεί ένας – ένας.
Αντίθετα στην Θες/νίκη σχήμα με ένα φιρμάτο και δύο δευτοκλασάτα ονόματα έσπασε κάθε ρεκόρ, γέμισε το ταμείο, κάτι που κανείς δεν το προέβλεψε.
Το ίδιο έγινε και στην Αθήνα σε μαγαζί τριτοκλασάτο το οποίο ήλθε στην πρώτη γραμμή με καλλιτέχνες που δεν ήταν και φίρμες. Έτσι η επιλογή των σχημάτων κατάντησε σαν την ζαριά και εδώ πάει γάντι το σουξέ “…Ρίξε μια ζαριά καλή και για μένα βρε ζωή….”.
Για να σοβαρευτούμε, χρειάζονται πολλές αλλαγές στο σύστημα, για να ανατραπεί η άσχημη κατάσταση. Πάνω απ΄ όλα να γίνει ένα καλό ξεσκόνισμα από τους αεριτζήδες πάσης φύσεως που λύγισαν τα νυχτερινά κέντρα, τα γνωστά λαμόγια, οι παραμυθατζήδες, που όλα αυτά τα χρόνια ξετίναξαν την μπάνκα, καταστρέφοντας τον θεσμό που επικρατούσε στα κέντρα, και μεταμορφώνοντας την νύχτα σε ένα μπάχαλο, που σήμεραα την πληρώνουν ακριβά οι ίδιοι οι επιχειρηματίες, βγάζοντας το ζεστό χρήμα από την τσέπη τους για να πληρώσουν όλα τα γούστα και όλες τις υποχρεώσεις, ενώ πολλές φορές άμα λάχει καταλήγουν και στην στενή, όταν πάει κάτι στραβά.
Ένα είναι βέβαιο ότι ούτε τα ζάρια, αλλά ούτε και οι μάγισσες δεν μπορούν να προβλέψουν το αύριο, παρά μόνο η σωστή έρευνα από έμπειρους ανθρώπους, και μακριά από τους αεριτζήδες.
Ας έχουμε καλό καλοκαίρι, και βλέπουμε για τον χειμώνα.