του Ελληνικού πενταγράμμου έχουν επιδοθεί προ πολλού οι δισκογραφικές εταιρείες όπως: ΜΙΝΟΣ – ΕΜΙ, MBI, Sony, Varius, Heaven, Legend, αλλά και οι μικρότερες Vasipap, Gr Σταματελάτος ,καθώς είναι μια επικερδή επιχείρηση. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Μ. Κυριακού έδωσε εντολή στο γιο του Θοδωρή να κάνει ένα ανεξάρτητο τμήμα στην δισκογραφική εταιρεία “Heaven” για την προώθηση των καλλιτεχνών, ένα ολόκληρο πακέτο,
έχοντας την αποκλειστική διαχείριση όσων βέβαια καλλιτεχνών υπάγονται στην εταιρεία, ακόμα και κάποιοις απ΄ αυτούς που υπάγονται σε άλλες εταιρείες, και δεν τους παρέχουν το μαγίκο αυτό πακέτο.
Το νέο τμήμα της Heaven θα αναλαμβάνει όλους αυτούς με δικηγόρους που ξέρουν να δένουν και να ξεδένουν συμβόλαια καλλιτεχνών. Θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες αυτό είναι βέβαιο.Έτσι όμως μπαίνουν σε χωράφια παραδοσιακών ατζέντηδων που λειτουργούν χρόνια και ζαμάνια στο Ελληνικό πεντάγραμμο, με τους περισσότερους από αυτούς να έχουν άριστες σχέσεις με το κατεστημένο της νύχτας, τους επιχειρηματίες, μαέστρους και καλλιτέχνες.
Άλλωστε τα παραδείγματα είναι πολλά , όπως ένός γνωστού διευθυντού δισκογραφικής εταιρείας ονόματι Κ…..ο οποίος ήλθε σε αντιπαράθεση με γνωστό ατζέντη καλλιτεχνών, να του φάει όλη την πίτα που έπλασε τόσα χρόνια.
Τα δε ποσοστά από τα κέρδη που εισπράττουν είναι δελεαστικά, καθαρά χωρίς να ιδρώσουν, και ξεκινούν από 20% ως 50% από το μεροκάματο του καλλιτέχνη τους σε καθημερινή βάση. Έτσι ορισμένοι διευθυντάδες χώθηκαν και σ΄ αυτόν τον τομέα, στα ξένα χωράφια που ήδη είναι οργωμένα. Ο μεγάλος πόλεμος των συμφερόντων μόλις ξεκίνησε.
Όπως επίσης είναι βέβαιο ότι θα γίνουν και πολλά λάθη, αφού στον καλλιτεχνικό χώρο βρίσκονται πλέον πολλοί βασιλικοί μπούφοι άσχετοι “ντιπ για ντιπ” με το αντικείμενο, ενώ οι έξυπνοι και βολεμένοι στο χώρο αυτό θα επιπλεύσουν, άλλωστε αυτά μάθαιναν τόσα χρόνια, το πώς να επιβιώσουν στεγνοί και ατσαλάκωτοι από μεγάλες φουρτούνες.
Τα θύματα απ΄ όλον αυτόν τον πόλεμο είναι πρώτον και κύριον το Ελληνικό τραγούδι (ο θεός να το πει Ελληνικό) το οποίο έχει σακατευθεί, έχει μεταλλαχθεί από το κακό στο χειρότερο, μια και οι εταιρείες πιέζουν ασφυκτικά τους δημιουργούς και τους καλλιτέχνες για ευκολοχώνευτα Αγγλοσαξονικά τραγουδάκια μας σουξεδιάρικης νύχτας.
Τα δεύτερα θύματα είναι οι επιχειρηματίες κέντρων από τους οποίους κάποιοι αν και έφαγαν την νύχτα με το κουτάλι συνεχίζουν να μην ξέρουν τι κάνουν.
Τρίτα και φαρμακερά θύματα του μουσικού πολέμου είναι οι καλλιτέχνες ,κυρίως οι νέοι ,οι οποίοι βρίσκονται σε άλλο πλανήτη πετώντας χαρταετό. Με την νέα τάση στις δισκογραφικές εταιρείες τα λεγόμενα Rings Stones αλλά και τις πωλήσεις των CD μέσω Ίντερνετ ο πόλεμος επεκτείνεται.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι κάποιοι τραγουδιστές ξύπνησαν από το βαθύ υπνάκο τους και προσπάθησαν να βρουν χάκερς ώστε να σπάσουν Web σελίδες όπου πωλούνται Ελληνικά τραγούδια για να έχουν στατιστικά στοιχεία των πωλήσεων και να πιάσουν αδιάβαστους τους διευθυντάδες των δισκογραφικών εταιρειών.
Όπως φαίνεται ξεκάθαρα βρισκόμαστε σε μια νέα τάξη πραγμάτων με την τεχνολογία να έχει τον βασικό και κύριο λόγο στην μουσική βιομηχανία, αλλά και σε όλα τα Μ.Μ.Ε, όπως Ραδιόφωνα, TV, Εφημερίδες, περιοδικά και βέβαια δισκογραφικές εταιρείες.
Γι΄ αυτό ας συμμαζευτεί το ασυμμάζευτο από το καλλιτεχνικό στερέωμα και οι δισκογραφικές εταιρείες ας ανασκουμπωθούν αν θέλουν να δουν άσπρη μέρα στα κέρδη και την δόξα.
Όσο για τους δημιουργούς και καλλιτέχνες να αποφασίσουν επιτέλους πιο είδος μουσικής θα αντιπροσωπεύουν το Αγγλοσαξονικό, ή το Ελληνικό, ώστε και εμείς οι λάτρες της Ελληνικής διασκέδασης να γνωρίζουμε ποια στέκια θα ενισχύουμε και ποια θα εγκαταλείψουμε οριστικά.
Καιρός είναι να καταλάβουν όλοι οι εμπλεκόμενοι ότι τα μεγάλα μαγικά πακέτα προώθησης καλλιτεχνών τα έχουν και θα συνεχίζουν να τα έχουν , όσο δε υπάρχει Ελληνική μουσική, οι θαμώνες κέντρων, πελάτες δισκοπωλείων και ακροατές.
Αυτοί κόβουν & ράβουν, αφού είναι αυτοί που πληρώνουν για όλλα της μετρητής!!!