Είναι μεγάλη φίρμα, λαμπερό όνομα του Ελληνικού πενταγράμμου, που όμως βρίσκεται σε τροχιά προσγείωσης της πραγματικότητας (καιρός ήταν), η οποία το καλοκαίρι πραγματοποίησε με πολύ λίγο κόσμο συναυλία στην Αθήνα.
Ενώ αρκετό καιρό πριν από την συναυλία βλέποντας πως τα εισιτήρια δεν είχαν μεγάλο ενδιαφέρον για το Αθηναϊκό κοινό, καθημερινά παρακαλούσε έναν διευθυντή Ραδιοφωνικού σταθμού της Αθήνας να βομβαρδίζει το διαφημιστικό σποτ της συναυλίας, αλλά και από το μικρόφωνο να κάνει πλύση εγκεφάλου στου ακροατές (φυσικά με το αζημίωτο).
Πράγμα που έκανε, παρ΄ όλα αυτά η συναυλία στέφτηκε από πλήρη αποτυχία, διότι το κοινό είχε συνειδητοποιήσει παρά την πλύση εγκεφάλου, το ότι λάμπει, δεν είναι πάντα χρυσός.
Άραγε η ίδια η αοιδός το έχει συνειδητοποιήσει;;
Ή κάνει πως δεν καταλαβαίνει, ότι τα πιτσιρίκια που είναι ως επί το πλείστον το κοινό της, δεν έχει πάντα χαρτζιλίκι, για να την χρυσώνουν κι άλλο;;;