Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΘέσεις εργασίαςΓενικού Διευθυντή του...

Γενικού Διευθυντή του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης κατέθεσαν στο νομοσχέδιο Γαβρόγλου που ψηφίζεται αύριο στην Ολομέλεια της Βουλής 

Γενικού Διευθυντή του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης κατέθεσαν στο νομοσχέδιο Γαβρόγλου που ψηφίζεται αύριο στην Ολομέλεια της Βουλής Όπως τονίζουν στην τροπολογία -που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα εάν θα γίνει δεκτή από τον υπουργό- η δυνατότητα ανάληψης της θέσης του γενικού διευθυντή από υπαλλήλους και λειτουργούς προερχόμενους από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης και του Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα αναμφίβολα θα επιβοηθήσει στην επιτυχή υλοποίηση των σκοπών που ο Οργανισμός Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης καλείται να εκπληρώσει μέσω της λειτουργίας του, στο συμφέρον του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου και στη θεραπεία σκοπού δημοσίου συμφέροντος, λόγω της αποδεδειγμένης εμπειρίας που αυτοί διαθέτουν σε θέματα δημόσιας διοίκησης

Αναλυτικά η τροπολογία:

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ – ΠΡΟΣΘΗΚΗ

Στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: “Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις”

ΘΕΜΑ: “Δυνατότητα ανάληψης της θέσης του γενικού διευθυντή του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης (ΟΜΜΘ) από υπαλλήλους και λειτουργούς προερχόμενους από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης και του Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα”

Α. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Ο Οργανισμός Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης (ΟΜΜΘ) είναι ένας κοινωφελής μη κερδοσκοπικός Οργανισμός, σκοπός του οποίου υπήρξε από της ιδρύσεώς του η διάθεση των αιθουσών και λοιπών χώρων προς εξυπηρέτηση σοβαρών μουσικών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων που αποβλέπουν πρωταρχικά στην άνοδο του μουσικού μορφωτικού επιπέδου της Βορείου Ελλάδος. Προσφάτως διευρύνθηκαν με νομοθετική πρωτοβουλία (άρθρο 73 του ν. 4481/2017, ΦΕΚ 100 Α/2017) οι σκοποί του Οργανισμού, με την ένταξη σε αυτούς δραστηριοτήτων και δράσεων σχετικών με την ενίσχυση της πρόσβασης στην καλλιτεχνική γνώση και εκπαίδευση, την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και του πνευματικού πλούτου της Ελλάδας. Επιπλέον, δόθηκε στον Οργανισμό η δυνατότητα κατάρτισης προγραμματικών συμβάσεων με το Ελληνικό Δημόσιο με τις οποίες μπορεί να ρυθμίζονται θέματα σχετικά με δωρεάν επιμορφωτικά προγράμματα του Οργανισμού για τους μαθητές των δημοσίων σχολείων, καθώς και με τη δωρεάν παραχώρηση αιθουσών και υπηρεσιών του προς το Δημόσιο και προς δημόσιους φορείς για καλλιτεχνικές δράσεις.

Ο γενικός διευθυντής του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης είναι αναμφισβήτητα σκόπιμο και αναγκαίο να διαθέτει εμπειρία και στις δομές και στη λειτουργία του Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα προκειμένου να είναι σε θέση να εκτελεί αποτελεσματικά το έργο και τις αρμοδιότητές του.

Η δυνατότητα ανάληψης της θέσης του γενικού διευθυντή από υπαλλήλους και λειτουργούς προερχόμενους από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης και του Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα αναμφίβολα θα επιβοηθήσει στην επιτυχή υλοποίηση των σκοπών που ο Οργανισμός Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης καλείται να εκπληρώσει μέσω της λειτουργίας του, στο συμφέρον του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου και στη θεραπεία σκοπού δημοσίου συμφέροντος, λόγω της αποδεδειγμένης εμπειρίας που αυτοί διαθέτουν σε θέματα δημόσιας διοίκησης. Ως εκ τούτου κρίνεται αναγκαίο να συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής γενικού διευθυντή υπάλληλοι και λειτουργοί προερχόμενοι από τους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης και του Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, εφόσον διαθέτουν τα απαιτούμενα προσόντα.

Με την προτεινόμενη διάταξη εξασφαλίζεται ακόμα καλύτερα η διοικητική λειτουργία του ΟΜΜΘ και η αποτελεσματική εκπλήρωση των σκοπών του, στο πλαίσιο της γενικότερης λειτουργίας του Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα.

Β. ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ – ΠΡΟΣΘΗΚΗ

Άρθρο…

Στο τέλος της παραγράφου 1 του άρθρου 5Β του άρθρου 76 του ν. 2121/93 (Α΄ 25) όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 3 του άρθρου 73 του ν. 4481/17 (Α΄ 100) και ισχύει προστίθεται:

“Επιτρέπεται η συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής γενικού διευθυντή, υπαλλήλων και λειτουργών που προέρχονται από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης και του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, όπως αυτός οριοθετείται από το άρθρο 14 του ν. 4270/14 (Α΄ 143).

Ο χρόνος υπηρεσίας που διανύεται στη θέση του γενικού διευθυντή από τον υπάλληλο ή λειτουργό που προέρχεται από τους φορείς του άρθρου 14 του ν. 4270/14 (Α΄ 143) λογίζεται για όλες τις συνέπειες ως πραγματική υπηρεσία στην οργανική του θέση. Σε περίπτωση αποχώρησής του από την παραπάνω θέση επανέρχεται αυτοδικαίως στην οργανική του θέση και με το ίδιο υπηρεσιακό καθεστώς που ίσχυε πριν την αποχώρησή του από την υπηρεσία. Ο υπάλληλος ή λειτουργός που προσλαμβάνεται στην ανωτέρω θέση λαμβάνει από τον Ο.Μ.Μ.Θ. μόνο τις αποδοχές της θέσης αυτής, ενώ η καταβολή των αποδοχών της θέσης που κατείχε πριν από την τοποθέτησή του διακόπτεται αυτοδικαίως.

Η ισχύς της παρούσας παραγράφου άρχεται από την 1η Ιανουαρίου του 2018.”

Αθήνα, 6 Ιουνίου 2018

Oι προτείνοντες βουλευτές

Μηταφίδης Τριαντάφυλλος

Παρασκευόπουλος Νικόλαος”

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Το καθεστώς του Κυριάκου Μητσοτάκη απαγορεύει στους Έλληνες πολίτες να αγωνίζονται κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών – απόφαση όνειδος για αναθηματική στήλη της Επιτροπής...

Γράφει ο Δρ. Ιωάννης Αμπατζόγλου* Τον Οκτώβριο του 2023 συμμετείχα στις Περιφερειακές εκλογές ως Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και συγκεκριμένα στην Περιφερειακή Ενότητα (Π.Ε.) Δράμας με την παράταξη Περιφερειακή Σύνθεση του κ. Χριστόδουλου Τοψίδη. Τότε,...

Το 26ο Διεθνές Συνέδριο Αθλητικού Δικαίου στην Αθήνα…

Στο αρμόζον κλίμα, για την περίσταση, έλαβε χώρα η Τελετή έναρξης  του 26ου Διεθνούς Συνεδρίου Αθλητικού Δικαίου  στις 13 Δεκεμβρίου με το  ξεχωριστό πολιτισμικό χρώμα του βιολοντσέλου με τον ύμνο στον Απόλλωνα και την Ωδή της χαράς. Την εκδήλωση τίμησαν με...

Η Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος προχώρησε στην εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν σε κλοπές οχημάτων από περιοχές της Θεσσαλονίκης.

Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος προχώρησε στην εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν σε κλοπές οχημάτων από περιοχές της Θεσσαλονίκης και της Αττικής και στην παραποίηση των αναγνωριστικών στοιχείων τους, με σκοπό την περαιτέρω διάθεσή τους...