μαστίζει όχι μόνο την Ευρώπη, αλλά και την Ελλάδα, ειδικά τους μεγαλοφιρμάτους καλλιτέχνες σε σχήματα των Αθηνών. Αυτή είναι τουλάχιστον η επίσημη δικαιολογία για τις ημέρες Τετάρτη – Πέμπτη – Κυριακή που δεν ανοίγουν τα κέντρα. Η ανεπίσημη είναι πως τα ρεζερβέ μειώνονται όλο και περισσότερο,
ενώ οι χοροί (συνεστιάσεις) που κλείνονται είναι ελάχιστοι. Πως έφτασαν σε ένα τέτοιο απογοητευτικό αποτέλεσμα όλοι όσοι σχετίζονται με το Σταρ σίστεμ;;;
Με απλά και σταθερά βήματα, όπως : Με τα λεγόμενα σουξέ, φαστ – φουντ που φροντίζουν να ακούγονται επί 24 ώρες από τα περισσότερα Μ.Μ.Ε, απωθώντας έτσι τον κόσμο να πάει στα κέντρα, πληρώνοντας μάλιστα υψηλό κόστος για να συνεχίζει να ακούει αυτά τα κουρδισμένα τραγούδια, ξανά και ξανά.
Πολλοί καλλιτέχνες ανεβαίνουν για εμφανίσεις στην Θεσ/νίκη, χωρίς ωστόσο να διορθώνεται η συμπεριφορά απέναντι στο κοινό. Εξοπλίζονται με το Σταριλίκι και την απράδεκτη συμπεριφορά, αντί να βελτιώσουν τα κακώς κείμενα. Με ελάχιστες εξαιρέσεις οι περισσότεροι το παίζουν μεγάλοι και τρανοί.
Είναι απλησίαστοι, στα καμαρίνια τους οι πόρτες είναι κλειστές, με φύλακα απ΄ έξω να τους φυλάει, μην τυχόν και πάθουν τίποτα. Μόνο που ο κόσμος γελάει μαζί τους, δεν καίγεται να πάρει αυτόγραφο, πόσο μάλλον να αγοράσει τα CD τους. Επομένως τσάμπα πάει η φιγούρα με τον φύλακα έξω από τις πόρτες.
Με τέτοιες λανθασμένες κινήσεις το μόνο που θα καταφέρουν είναι να δουν τον κόσμο με την πλάτη γυρισμένη προς άλλο είδος διασκέδασης, μένοντας αυτοί με τις γεμάτες φιάλες στα πρώτα τραπέζια πίστας, αλλά και τα τελευταία του κέντρου εντελώς άδεια, όχι μόνο Τετάρτη, αλλά και Σάββατο.
Αυτό το φαινόμενο πρέπει να σταματήσει εδώ, και να καταλάβει ο κάθε καλλιτέχνης πίστας ότι η δουλειά του είναι να διασκεδάζει τον κόσμο.
Αντί την σνομπ συμπεριφορά και το Σταριλίκι ,θα τους ήταν πιο χρήσιμο να μελετούν παρτιτούρες και να βρίσκονται σε συνεχή έρευνα των παλιών και αξέχαστων τραγουδιών, έτσι ώστε να βελτιώνουν συνεχώς την παρουσία τους στην Ελληνική διασκέδαση, την οποίαν κρατούν στα χέρια.
Το Ελληνικό Φαινόμενο θα συνεχίσει να καταγράφει ότι καλό και στραβό εντοπίζει, μήπως και αλλάξουν πολλά ξενόφερτα συστήματα στην Ελληνική διασκέδαση που ακόμα είναι υπαρκτή. Για πόσο καιρό όμως::::