Η φιλοσοφία της λειτουργίας του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών ( Κ.Ε.Π. ) επικεντρώνεται στο σύνθημα « διακινούνται τα έγγραφα και όχι οι πολίτες ».
Ωστόσο, κάποιοι υπάλληλοι ταλαιπωρούν , δεν εξυπηρετούν ποιοτικά τους πολίτες σύμφωνα με το εγκύκλιο ΔΙΑΔΠ /Α1/19442/7.10.2002 (ΚΕΠ 4), του Υπ.Εσωτερικών,Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης για Ειδικά ζητήματα λειτουργίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης των Πολιτών (ΚΕΠ).
Δυο τέτοιες καταγγελίες από πολίτες έγινε στην τηλεφημερίδα elliniko-fenomeno.gr, καθώς αφού παρουσιάστηκαν αυτοπρόσωπος στο ΚΕΠ Ελευθερίου Κορδελιού μαζί με τα παιδιά τους, για θεώρησει του γνήσιου της υπογραφής, εντούτοις δεν εξυπηρετήθηκαν .
Η μία κυρία (εκ των δύο) , ηλικίας πάνω από 80 ετών , επειδή έπασχε από άνοια ( κατά τα αλλά ήταν υγιέστατη ) η υπάλληλος του ΚΕΠ αρνήθηκε την υπογραφή της κυρίας , συνεπώς, ακύρωσε απαράδεκτα έναν εν ζωή πολίτη, ως αποτέλεσμα η υπερήλικη αυτή η κυρία να φύγει από το εν λόγο ΚΕΠ , χωρίς να εξυπηρετηθεί.
Η υπάλληλος ζήτησε από την κόρη της κυρίας κάποιο πληρεξούσιο για της υποθέσεις της μητέρας της η, κάποια ιατρική γνωμάτευση της υπερήλικης, η οποία ενώ βρίσκονταν ενοποιών της , δεν δέχονταν την υπογραφή της.
Έτσι λοιπόν η κόρη σε λίγες ημέρες γύρισε και πάλι στο παραπάνω ΚΕΠ, με το πληρεξούσιο στο χέρι (αριθ,5637) , ωστόσο, η υπάλληλος αυτήν την φωραά αποφάνθηκε ότι το δικαστικό έγγραφο ( πληρεξούσιο) δεν ήταν πλέων σε ισχύει.. Δηλαδή, η υπάλληλος αυτή, αφού πρώτα ακύρωσε έναν ζωντανό άνθρωπο, έτσι απλά ακύρωσε και το δικαστικό έγραφα .
Απίστευτο, αλλά πέρα για πέρα αληθινό!!!!
Και όλα αυτά για την θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής .
Ο δημοσιογράφος Νίκος Βάνης ενημέρωσε την διευθύντρια του ΚΕΠ , για την απίστευτη καταγγελία που δέχτηκε, καθώς το πληρεξούσιο που δεν το δέχτηκε η υπάλληλος της είναι δικαστικό έγγραφο , επιπλέον για την ακύρωση του θα πρέπει να υπάρχει δικαστική και μόνο απόφαση.
Η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής της ηλικιωμένης, θα έπρεπε να δοθεί άμεσα από την υπάλληλο όπως ορίζει ο εγκύκλιος του υπουργείου.. Αν είχε κάποιες αμφιβολίες θα έπρεπε να συμβουλευτή τους προϊστάμενους της, ακόμα και να επικοινωνήσει με το αρμόδιο υπουργείο , αλλά σε καμιά περίπτωση να δράσει και να πάρει πρωτοβουλίες αντίθετα με τον κανονισμό του ΚΕΠ και την φιλοσοφία « διακινούνται τα έγγραφα και όχι οι πολίτες »
Η διευθύντρια του εν λόγω ΚΕΠ δικαιολόγησε τους υπαλλήλους, λέγοντας πως από το πρωί δουλεύουν οκτάωρο και πολλές φορές βρίσκονται σε υπερένταση από τα διάφορα προβλήματα της υπηρεσίας και όχι μόνο. Αυτό όμως δεν αφορά τους πολίτες ,όσοι δημόσιοι υπάλληλοι δεν μπορούν διεκπεραιώνουν καθημερινά, με βάση τα καθήκοντά τους, να πάνε στα σπίτια τους.
Για την παραπάνω καταγγελία ενημερώθηκε και ο δήμαρχος Ελευθερίου Κορδελιού-Ευόσμου, ο οποίος δήλωσε πως θα επιληφθεί του θέματος , εάν χρειαστεί δε θα γίνει ακόμα και προκαταρτική εξέταση για τους υπαλλήλους.
Εμείς θα συνεχίσουμε τα ρεπορτάζ και για άλλες υπηρεσίες του δημοσίου.