Σάββατο, 19 Ιουλίου, 2025

Από το χθες της θλίψης του παλαιοκομματισμού στο σήμερα της ελπίδας

Η δήλωση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη 

Το 2015 η κατάσταση στα έργα υποδομών ήταν δραματική.

Τα έργα ήταν σταματημένα, με δισεκατομμύρια διεκδικήσεων, χωρίς αδειοδοτήσεις, απαλλοτριώσεις και πλήθος τεχνικών, νομικών και διαδικαστικών εμπλοκών.

Το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης ήταν το δυσκολότερο έργο για την επίλυση των προβλημάτων και την επανεκκίνηση του. Ένα έργο ανέκδοτο, που ταλαιπωρούσε για πολλά χρόνια την καθημερινότητα των πολιτών, την αγορά της Θεσσαλονίκης, το αστικό περιβάλλον και είχε διαιρέσει την πόλη.

Το έργο της κύριας γραμμής, με σύμβαση ύψους 900 εκατομμυρίων, είχε σταματήσει εντελώς για πάνω από τέσσερα χρόνια, το ποσοστό υλοποίησης του βρίσκονταν στο 30% και οι διεκδικήσεις της κατασκευαστικής κοινοπραξίας για το 30% του έργου ανέρχονταν σε ένα (1) δισεκατομμύριο εκατό πενήντα (150) εκατομμυρίων ευρώ.

Σήμερα το έργο «ανέκδοτο» ολοκληρώνεται μαζί με την επέκταση προς Καλαμαριά, οι δρόμοι παραδίδονται σταδιακά μετά από 12 χρόνια λαμαρίνας, δίνοντας στην πόλη σημαντικά μνημεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και μια άλλη προοπτική για την Θεσσαλονίκη και την ποιότητα ζωής.

Σήμερα η κυβέρνηση, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και η Θεσσαλονίκη αναζητούν την επέκταση του έργου προς τις δυτικές συνοικίες και το αεροδρόμιο, στη θέση της ασχήμιας και των προβλημάτων του χθες. Στο πρώτο εξάμηνο του 2018 ξεκινούν οι πρόδρομες εργασίες στους σταθμούς της Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Η ίδια μάχη δίνεται και στην Αθήνα όπου μέσα στο 2018 εκκινεί η κατασκευή της πρώτης φάσης της γραμμής 4 που μαζί με τις επεκτάσεις που θα γίνουν, θα δώσει ένα πλήρες δίκτυο για το Μετρό στην Αθήνα. Οι γειτονιές της Δυτικής Αθήνας και της Δυτικής Θεσσαλονίκης υπήρξαν εγκαταλειμμένες από τις κυβερνήσεις του παλαιοκομματισμού

Παράλληλα προχωρά με εντατικούς ρυθμούς η επέκταση της Γραμμής 3 στον Πειραιά και τα σιδηροδρομικά έργα σε όλη τη χώρα.

Θα ήταν πραγματικά χρήσιμο όποια στιγμή μπορέσει κάποιο στέλεχος του παλαιοκομματισμού να συγκρίνουμε τις εικόνες και την πραγματική κατάσταση σε όλα τα έργα και προφανώς στο ΜΕΤΡΟ, για να συμπεράνουμε όλοι το χθες της θλίψης, της απραξίας και της κατασπατάλησης πόρων και το σήμερα και το αύριο της ελπίδας, της δίκαιης ανάπτυξης και των κοινωνικών υποδομών, που ενέπνευσε ο Αλέξης Τσίπρας στη χώραεφημερίδα Το ΧΩΝΙ.

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

ΗΠΑ… Eπί Μητσοτάκη, ”ακέφαλη” διπλωματικά η Ελλάδα..

Επί κυβέρνησης ''Νέας Δημοκρατίας'', χειροτέρεψε η κατάσταση με την διπλωματική εκπροσώπηση της Ελλάδας στις ΗΠΑ. Οι δύο πρέσβειρες, επιλογής Μητσοτάκη, αποδείχτηκαν ανίκανες και ουσιαστικά άχρηστες, ως μέλη ''υπηρετικού προσωπικού'' του διεφθαρμένου πρωθυπουργού. Χρήσιμες μόνο γιά τα προσωπικά και οικογενειακά...

Η Τράπεζας Πειραιώς η αυθαιρεσία της Έδωσαν σε ιδιωτική εταιρεία τη διαχείριση των ΑTM–και χρεώνουν ακόμη και την ενημέρωση για τον λογαριασμό έως και—...

Αναλήψεις μετρητών από εκατοντάδες ATM οι οποίες μέχρι τώρα γίνονταν χωρίς κόστος, πλέον χρεώνονται με περισσότερα από δύο ευρώ ανά συναλλαγή. Αιτία η πώληση σε ιδιωτική εταιρεία από την τράπεζα Πειραιώς των σημείων στην οποία ανήκαν τα 850 ATMs. Αυτή...

Απουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη από τη βάφτιση του γιου του Θοδωρή Κυριακού, που τελέστηκε πρόσφατα στον Άγιο Αιμιλιανό.

Το παιδί πήρε το όνομα Μίνως, τιμώντας τον παππού του, τον αείμνηστο ιδρυτή του Ομίλου ΑΝΤ1. Παρόντες στην τελετή και τη λαμπερή δεξίωση που ακολούθησε στο εξοχικό της οικογένειας, ήταν εκπρόσωποι της επιχειρηματικής και μιντιακής ελίτ. Όλοι όμως αναρωτήθηκαν...