Δευτέρα, 8 Σεπτεμβρίου, 2025
ΑρχικήΚαταγγελίες”Αποφάσισαν να πετσοκόψουν...

”Αποφάσισαν να πετσοκόψουν το ΜΕΤΡΟ Θεσ/νίκης… ΓΙΑΤΙ; “

ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΕΤΣΟΚΟΒΕΙ ΤΟ «ΜΕΤΡΟ» ΚΑΙ ΘΕΤΕΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ;

Σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από το θέμα του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης ο κ. Β.Παπαγεωργόπουλος έκανε την παρακάτω δήλωση:

«Μετά την απάντηση του Ευρωπαϊκού Επιτρόπου κ. Hahn για το θέμα του ΜΕΤΡΟ είναι φανερό ότι υπάρχουν τεράστιες ευθύνες στην πλευρά της Ελληνικής Κυβέρνησης και ιδιαίτερα του Υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. Ενώ η Κυβέρνηση κατ’ επανάληψη έχει δηλώσει ότι η χρηματοδότηση του ΜΕΤΡΟ είναι εξασφαλισμένη και ότι το έργο θα αλλάξει και θα μειωθεί το αντικείμενό του κατά 200 εκ. ευρώ – εις βάρος βεβαίως της εξυπηρέτησης των Θεσσαλονικέων αφού θα καταργηθούν 3 σταθμοί

– η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δήλωσε ευθέως ότι

πρώτον «οι Ελληνικές Αρχές ΔΕΝ έχουν υποβάλλει επίσημη αίτηση» για την συγχρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ (2007-2013),

δεύτερον ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ΔΕΝ γνωρίζει τίποτε για «τυχόν πιθανές αλλαγές» του έργου που έχει προ ετών εγκρίνει και

τρίτον ότι «ΔΕΝ έχουν τεθεί σε επίσημη δημόσια διαβούλευση τυχόν πιθανές αλλαγές, όπως προβλέπεται βάσει των όρων της ισχύουσας νομοθεσίας»!…

Μετά από όλα αυτά καλείται η Ελληνική Κυβέρνηση και ιδιαίτερα οι συμπολίτες μας Υπουργοί κ.κ.Γιάννης Μαγκριώτης και Σπύρος Βούγιας να απαντήσουν άμεσα:

 1. Γιατί η Κυβέρνηση δεν ζήτησε ακόμη «συγχρηματοδότηση» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή;

2. Γιατί η Κυβέρνηση καταργεί 3 σταθμούς του ΜΕΤΡΟ;

 3. Γιατί η Κυβέρνηση δεν έχει πάρει για το συγκεκριμένο αυτό θέμα την άδεια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θέτοντας έτσι σε κίνδυνο την χρηματοδότηση του έργου;

4. Γιατί η Κυβέρνηση δεν έβαλε σε «επίσημη δημόσια διαβούλευση» το θέμα της κατάργησης των 3 σταθμών όπως έχει υποχρέωση από τη σύμβαση;

Νομίζει η Κυβέρνηση ότι είναι σύμφωνοι οι Θεσσαλονικείς στην υποβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών από το ΜΕΤΡΟ;

Το ΜΕΤΡΟ το οποίο οι Θεσσαλονικείς το περίμεναν 20 ολόκληρα χρόνια και ενώ στην Αθήνα το αντίστοιχο έργο συνεχώς επεκτείνεται, στην Θεσσαλονίκη η Κυβέρνηση αποφάσισε να το πετσοκόψει;

Τέλος η Διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης αφού έλυσε το θέμα της κατασκευής τζαμιού στη Θεσσαλονίκη, της ονομασίας της Κωνσταντινούπολης, της παράνομης στάθμευσης, του παραεμπορίου, της χωροθέτησης των οίκων ανοχής κ.λ.π., θα ασχοληθεί σοβαρά και με τα πραγματικά προβλήματα της Θεσσαλονίκης όπως είναι το ΜΕΤΡΟ;» 

Πολιτικό Γραφείο .

Βασίλη Παπαγεωργόπουλου .

 Μητροπόλεως 55 54623

Θεσσαλονίκη

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Γιάννης Σγουρός: Τι λέμε φέτος για τις πυρκαγιές του 2025.

Στο ίδιο έργο θεατές για ένα ακόμα καλοκαίρι Είναι πλέον ξεκάθαρο σε όλους! Αποτελεί επιλογή της Κυβέρνησης η μετατροπή των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε κομπάρσους σε ζητήματα περιβάλλοντος και η στοχοποίηση τους σε περίπτωση φυσικών καταστροφών. Ένα ακόμα καλοκαίρι, που...

Τα καρτέλ του Κυριάκου Μητσοτάκη στα Σούπερ Μάρκετ τα νεκταρινιά απο την Βέροια η τιμή είναι 299 ευρώ!!!!

Τα καρτέλ του Κυριάκου Μητσοτάκη στα Σούπερ Μάρκετ τα νεκταρινιά απο την Βέροια η τιμή είναι 299 ευρώ!!!! Ελάχιστα μόνον χιλιόμετρα εξω απο την Θεσσαλονίκη τα νεκταρινιά απο την Βέροια η τιμή είναι 299 ευρώ!! Τζάμπα η τιμή είναι 299...

Η Πολωνία αναμένεται να λάβει το μεγαλύτερο μερίδιο των δανείων που θα παρέχει η Ευρωπαϊκή Ένωση σε 19 χώρες-μέλη της υπό την αιγίδα του...

Ένα κράτος της Ευρώπης αναμένεται να λάβει το 1/3 των συνολικών χρημάτων που θα δοθούν ως δάνεια υπό την αιγίδα της πρωτοβουλίας SAFE Σύμφωνα με πληροφορίες που επιβεβαίωσε η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, η Πολωνία...

Αδειοδότηση για τα περιφερειακά τηλεοπτικά κανάλια !

Τάξη στο αρρύθμιστο πεδίο για τα περιφερειακά κανάλια έχει στόχο να βάλει το νομοσχέδιο που παρουσιάστηκε, χθες, στο υπουργικό συμβούλιο για τα περιφερειακά κανάλια μέσα από νέα διαδικασία αδειοδότησης που θα υλοποιείται από το ΕΣΡ. Μέχρι και σήμερα, 86 τηλεοπτικοί...