Πέμπτη, 9 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΠαιδείαΑναστάσιος Κουτσούκος:Αίτηση Αναφορά...

Αναστάσιος Κουτσούκος:Αίτηση Αναφορά Υπόμνημα Αίτημα

koutsoukosΠρος

Υπουργείο Παιδείας Ά ΠΥΣΔΕ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΥΣΔΕ ΑΘΗΝΑΣ

Κύριο Φίλη Νίκο Υπουργό -Κυρία Αναγνωστοπούλου Σία Αναπληρωτή Υπουργό Κύριο Φωτάκη Κ.  Αν. Υπουργό  Έρευνας

Κύριο Πελεγρίνη Θ. Υφυπουργό Παιδείας

Διεύθυνση Β/θμιας Εκπαίδευσης

Γαλλική Πρεσβεία Γαλλικό Ινστιτούτο

ΙΚΥ ΚΥΣΔΕ ΚΥΣΠΕ Α ‘ ΠΥΣΔΕ Αθήνας, ΑΠΥΣΔΕ Αττικής  Βουλευτές ΟΛΜΕ ΠΟΣΔΕΠ ΜΜΕ

Θέμα: «Άδειες Υπηρεσιακής Εκπαίδευσης, Υποτροφίες και Παρανομίες. Ένσταση επί της Απαντήσεως του ΑΠΥΣΔΕ Αττικής,  περί μη χορήγησης Άδειας Μεταδιδακτορικής Εκπαίδευσης για Γαλλία στο θέμα «Η διδασκαλία των Κλασσικών γλωσσών στην Ελλάδα και Γαλλία».  Επίσης αιτούμαι  έκτακτη οικονομική ενίσχυση για Μεταδιδακτορική έρευνα στην Γαλλία διάρκειας έξι μηνών από 1-12-2016  έως 30-6-2017»

Κυρίες, Κύριοι,

Πρέπει να ερευνηθεί το θέμα εκπαιδευτικές άδεις, υποτροφίες, έρευνες κλπ…

Μετά λύπης μου, – αλλά και “κλαυσίγελου” –  παρέλαβα την απάντηση του ΑΠΥΣΔΕ Αττικής που μου επιδόθηκε σήμερα στις 25-10-2016.με αρ. πρωτ. 13138/4-10-2016 περί χορήγησης άδειας υπηρεσιακής εκπαίδευσης  για μεταδιδακτορική έρευνα στη Γαλλία.

Κατά την γνώμη πολλών, η απάντηση πάσχει σε πολλά σημεία και αναρωτιέται κανείς πώς η Περιφέρεια Υπογράφει τέτοια χαρτιά, όταν η ίδια μέμφεται τα υπομνήματα των άλλων:

  1. Η διατύπωση της απάντησης «ενοχοποιεί και προσβάλλει την προσωπικότητα τον αιτούντα»,  ότι δήθεν «δεν έχει τα απαραίτητα προσόντα», δήθεν εκ του Νόμου, ότι «δήθεν δεν έχει υποτροφία ΙΚΥ», διότι κατά την άποψή τους άδεια υπηρεσιακής εκπαίδευσης δικαιούνται, μόνο οι έχοντες υποτροφία ΙΚΥ.
  2. Πιθανά, δεν γνωρίζουν κάποιοι – και πώς είναι δυνατόν η περιφέρεια να μην γνωρίζει – διότι στελεχώνεται από προσωπικό μεγίστου επιστημονικού κύρους, όπως λέγεται, ότι το ΙΚΥ, σκόπιμα και αντισυνταγματικά,  ΔΕΝ χορηγεί καμία υποτροφία ή υποτροφίες για Μεταδιδακτορικές Σπουδές και έρευνα στην Ευρώπη. Οι μεταδιδακτορικές σπουδές – έρευνες είναι αυτές που γίνονται μετά την λήψη του διδακτορικού διπλώματος.  Αυτό είναι μια χαρακτηριστική σκόπιμη παράλειψη του ΙΚΥ και του Υπουργείου Παιδείας – λένε – να βαστάει στο μισοσκόταδο τους νέους επιστήμονες και να τους ωθεί μέσω των γνωστών «κυκλωμάτων – στους εδώ δικούς μας κλπ.. προς τους υποψήφιους για «Μεταδιδακτορικές Σπουδές και έρευνα και ουδείς το επισημαίνει και ουδείς, δεν φέρνει το «Θέμα υποτροφίες και μεταδιδασκτορικές σπουδές» στον κ. Υπουργό και σε Βουλευτές, για τροποποίηση του Κανονισμού Υποτροφιών ΙΚΥ κλπ…
  3. Σύμφωνα με το Σύνταγμα, καμία Υπηρεσία δεν μπορεί να απορρίψει υποψήφιο για άδεια υπηρεσιακής εκπαίδευσης και μάλιστα για μεταδιδαδκτορικές σπουδές – έρευνα σε ένα θέμα τόσο σπουδαίο και για την Ελλάδα και την Γαλλία και  τον πολιτισμό γενικότερα. Πάνω από τους δήθεν νόμους, που εξυπηρετούν τους ίδιους κάθε φορά, υπάρχει το Σύνταγμα και το Ευρωπαϊκό Δίκαιο. Το ΙΚΥ όφειλε, να δίνει ένα ποσοστό, τουλάχιστον,  των υποτροφιών του και για υποτροφίες για μεταδιδακτορικές σπουδές – έρευνες,  στην Ευρώπη τουλάχιστον…
  4. Η Γαλλία και ειδικά ο Πρόεδρος κ. Φρ. Ολάντ, συμπαραστάθηκε στην Ελλάδα, να «μην φαλιρίσει» – γιατί σε κάθε Παιδαγωγικό Ινστιτούτο –λέγεται –  υπήρχε και μια «τρύπα», που χάνονταν τα χρήματα για έρευνες -,   και κάθε τόσο η Γαλλία την δανείζει την Ελλάδα, για να έχει λεφτά το κάθε Παιδαγωγικό Ινστιτούτο – που κατάτον κ. Φίλη έγινε «πάρτι εκατομμυρίων» στις έρευνες για την παιδεία- ΙΚΥ να δίνει υποτροφίες «εδώ και εκεί», πλην της χώρας στην οποία οφείλει την ύπαρξή του, δηλ. την Γαλλία. Επίσης, όταν οι διάφοροι παρακαλάνε τον κ. Φρ. Ολάντ, για στήριξη, γιατί δεν του λένε, ότι ουσιαστικά απαγορεύεται σε Έλληνες να κάνουν μεταδιδακτορικές σπουδές στην Γαλλία, αλλά τα λεφτά που μας δίνει η Γαλλία – τα μοιράζουμε εδώ «μεταξύ μας»,  που γνωριζόμαστε πολύ καλά. Γιατί δεν του λένε ότι «μοιράζοντας μεταξύ μας της «πίτα και τα λεφτά που ΕΣΕΙΣ οι Γάλλοι μας δανείσατε», γιατί εμείς είμαστε οι «πονηροί» και εσείς οι «κουτόφραγκοι».  Παρακαλώ τον κ. Γάλλο Πρέσβη, να μεταφέρει την παρούσα στον κ. Εξοχότατο Πρόεδρο της Γαλλίας κ. Φρανσουά Ολάντ, για ενημέρωση, για το που και γιατί δίνει τα χρήματα της «σωτηρίας της Ελλάδας».
  5. Είστε υποχρεωμένοι να κάνετε έρευνες, να βρείτε κα χρήματα, που πήγαν δήθεν για έρευνες στο παρελθόν και να τα πάρετε πίσω, λένε οι εκπαιδευτικοί, εκτός και αν «πολλοί ήταν στο κόλπο» των «δήθεν ερευνών», που έγιναν μόνο στα χαρτιά και οι ερευνητές, αφού πήραν δήθεν βεβαίωση συμμετοχής σε δήθεν έρευνες, στη συνέχεια δεν πήραν βεβαίωση παροχής υπηρεσιών για την Εφορία (φοροδιαφυγή, υπεξαίρεση, νομιμοποίηση εσόδων από παρανομίες), γιατί ποτέ δεν πληρώθηκαν οι ίδιοι και τα χρήματα τα «ενθυλάκωνε» – τί ωραίος όρος – ο κάθε δήθεν υπεύθυνος του Προγράμματος. Σε αυτούς πάλι στέλνειτο ΙΚΥ να κάνουν μεταδιδατορικές Σπουδές! Επιπλέον ποιοι είναι αυτοί που έχουν τις μαϊμού βεβαιώσεις συμμετοχής σε Ευρωπαϊκά προγράμματα και που τις έχουν χρησιμοποιήσει, οπότε είναι πλαστογραφία κατ’εξακολούθηση. Ο κ. Καμμένος Πάνος αποκάλυψε πρόσφατα, στην Βουλή ότι πολλοί Καθηγητές πλούτισαν με τα δήθεν Ευρωπαϊκά Προγράμματα και ποιοι είναι αυτοί οφείλετε να το ερευνήσετε… Μάλιστα να ερευνηθεί αν αυτοί που θα προωθηθούν και για το νέο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών και καινοτομίας, θα προωθηθούν με τον συνήθη τρόπο – όπως λέγεται – του «τηλεφωνήματος από τα γνωστά διεφθαρμένα πολιτικο – συνδικαλιστικά υπερκομματικά κυκλώματα…
  6. Επίσης, αν θέλετε να βρείτε αναπληρωτές, για την θέση μου – που θα λείψω μόνο έξι μήνες -, ψάχτε σε τίποτα πολιτικά γραφεία, σε κόμματα, στο ΙΚΥ το ίδιο, σε Ιδρύματα και Φορείς δήθεν Υπουργείου Παιδείας και θα βρείτε όσες κυρίες θέλετε, που αράζουν εκεί κάθε μέρα, λένε οι άλλοι. Στήστε και καμιά μαϊμού ΕΔΕ, όπως συνήθως γίνεται, λένε πολλοί.
  7. Επίσης, κόψτε τις άδεις και ώρες μη διδασκαλίας, των εκατοντάδων δήθεν συνδικαλιστών και να πάνε από σήμερα, στο σχολείο τους να διδάξουν πέντε ώρες επιπλέον ο καθένας, Ο Διευθυντής να διδάσκει όλο το ωράριό του και γιατί όχι και ο Προϊστάμενος, ο Σχολικός Σύμβουλος και ο Περιφερειακός Διευθυντής, να μην διδάσκει τις μισές μέρες της εβδομάδας, λένε οι άλλοι. Ο Νόμος μπορεί να αλλάξει προς όφελος όλων.

Αιτούμαι επιπλέον, έκτακτη οικονομική ενίσχυση για Μεταδιδακτορική έρευνα στην Γαλλία, διάρκειας έξι μηνών στο Πανεπιστήμιο της ROUEN, υπό την Διεύθυνση του Καθηγητή Αρχαίων Ελληνικών κ. Philippe Brunet, με θέμα:  «Η διδασκαλία των Κλασσικών γλωσσών στην Ελλάδα και Γαλλία».

Κυρίες, Κύριοι,

Πρόσφατα, έγινε παρέμβαση προς τον κ. Υπουργό Παιδείας,  εκ μέρους της FIEC ( της Διεθνούς Ομοσπονδίας Κλασσικών Σπουδών ) για τα Αρχαία Ελληνικά. Στην Ελλάδα διαπιστώνουμε τα ακόλουθα. Η μείωση των ωρών διδασκαλίας των κλασσικών γλωσσών, η ανάθεση του Μαθήματος της Διδακτικής των Αρχαίων Ελληνικών σε μη ειδικούς (ακόμα και δασκάλους) και ο διωγμός των ειδικών του μαθήματος της Διδακτικής των Αρχαίων Ελληνικών, είτε ως μάθημα επιλογής σε πολλά πανεπιστήμια, είτε η διδασκαλία του από μη ειδικούς,  σε αυτό το αντικείμενο και τέλος η μη χορήγηση εκπαιδευτικών αδειών για μεταδιδακτορική έρευνα στο εξωτερικό, είναι μέρος από τα πολλά,  που γίνονται εναντίον της Διδακτικής των Κλασσικών Γλωσσών. Προσωπικά, ο ίδιος τα έχω συναντήσει όλα αυτά,  αλλά αν είχα ασχοληθεί με την διδακτική των Τουρκικών, θα είχα τον τίτλο του Αναπληρωτή Καθηγητή. Μάλιστα, έχω καταθέσει αίτηση για μετάταξη στην Φιλοσοφική Σχολή ως ΕΔΙΠ, για να δούμε τελικά, αν και η Φιλοσοφική Σχολή εφαρμόζει στην πράξη, αυτά που εξαγγέλλει στα λόγια. Προσωπικά πιστεύω, ότι οι πιο πολλοί Καθηγητές τιμούν τον τίτλο τους, αλλά πιθανά για ελάχιστους  ισχύει το «εξ’ οικείων τα βέλη»!

Ο πρόεδρος της FIEC , της Διεθνούς Ομοσπονδίας Κλασσικών Σπουδών Franco Montanari ( σ.σ η FIEC περιλαμβάνει όλες τις μείζονες Εταιρείες Κλασσικών Σπουδών ανά τον κόσμο) με επιστολή του καλεί τον Έλληνα υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη , να παρέμβει “για να εμποδίσει την υποβάθμιση της Ανθρωπιστικής Παιδείας και να υποστηρίξετε την διδασκαλία των Κλασσικών Γλωσσών και της Λογοτεχνίας, καθιστώντας έτσι εφικτή στην Ελληνική νεολαία την πλήρη αξιοποίηση των ουσιαστικών πλεονεκτημάτων της κλασσικής παράδοσης στην γλώσσα και τον πολιτισμό”.

“Αγαπητέ Κύριε,

Σας γράφω εκ μέρους της FIEC ( της Διεθνούς Ομοσπονδίας Κλασσικών Σπουδών ), η οποία περιλαμβάνει όλες τις μείζονες Εταιρείες Κλασσικών Σπουδών ανά τον κόσμο”, τονίζει στην επιστολή του  προς τον υπουργό παιδείας, ο πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Κλασσικών Σπουδών, και υπογραμμίζει τα εξής:

Α. Τα προηγούμενα δύο χρόνια, η Ομοσπονδία μας πληροφορήθηκε, με μεγάλη έκπληξη και βαθειά ανησυχία, την συνεχή μείωση και υποβάθμιση της διδασκαλίας των Κλασσικών Σπουδών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Ελλάδος.

Β. Πιο συγκεκριμένα: Σύμφωνα με πρόσφατη υπουργική απόφαση στις τρεις Τάξεις του Γυμνασίου η διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας ελαττώθηκε κατά μία ώρα. Στο Λύκειο ο περιορισμός των Αρχαίων Ελληνικών και των Λατινικών είναι επίσης επιζήμιος για το γλωσσικό και πολιτιστικό υπόβαθρο των Ελλήνων μαθητών. Ιδιαιτέρως, στην Πρώτη και Δευτέρα Τάξη η διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών ελαττώθηκε κατά τρεις ώρες (μία ώρα στην Πρώτη και δύο ώρες στην Δευτέρα Τάξη), ενώ η διδασκαλία των Λατινικών καταργήθηκε στην Δευτέρα και περιορίστηκε στην Τρίτη Τάξη μόνον για τους υποψηφίους των Ανθρωπιστικών Σπουδών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Παρομοίως, η κατάργηση του Επιταφίου λόγου του Περικλέους στην Τρίτη Τάξη του Λυκείου στερεί από τους μαθητές την γνωριμία με τις αξίες αυτού του μοναδικού κειμένου.

Γ. Κατά το τρέχον έτος πληροφορούμεθα ότι επαπειλείται μία περισσότερο ριζική υποβάθμιση των Κλασσικών Σπουδών, δεδομένου ότι ο επικεφαλής της Επιτροπής για τον Διάλογο στην Εκπαίδευση έχει προτείνει την κατάργηση της διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών κειμένων από το πρωτότυπο στο Γυμνάσιο και τον περιορισμό της στο Λύκειο μόνον για όσους επιθυμούν να ακολουθήσουν Ανθρωπιστικές Σπουδές στην Ανωτάτη Εκπαίδευση».

 Κυρίες, Κύριοι,

Προσυπογράφω και εγώ όλα τα ανωτέρω. Επιπλέον,  τονίζω τα εξής:

Το διδακτορικό μου στην Σορβόννη ήταν «η Διδακτική των Αρχαίων Ελληνικών, Ψυχολογική προσέγγιση».

Ερχόμενος στην Ελλάδα αντιμετώπισα, τα εξής:

Μετά τα δήθεν συγχαρητήρια, αντιμετώπισα την μανία μερικών κύκλων – ακόμα και δήθεν συντηρητικών – επειδή αυτοί ενώ φαινόντουσαν, –  ότι δήθεν -, προωθούσαν τα Αρχαία Ελληνικά, στην ουσία, προωθούσαν την διδασκαλία των Αρχαίων από μετάφραση ή το χειρότερο να διδάξει το μάθημα « ο ανιψιός τους»! Και για να βάλουνε τον «ανιψιό τους» στο Πανεπιστήμιο,  πρέπει να εκδιώξουμε τον ειδικό, να πούμε την πάπια ψάρι, με κάθε τρόπο, να τον συκοφαντήσουμε τον ειδικό εκ των προτέρων, να στήσουμε σκευωρίες εναντίον του, να μετακυλήσουμε ευθύνες, ακόμα και με ανήθικο τρόπο  ή να τον βγάλουμε «γραφικό» ή  δήθεν «ανόητο». Έτσι, οι νεότεροι φοιτητές κατά την άποψή μας, στερούνται σωστής διδασκαλίας του μαθήματος «Διδακτική των Κλασσικών Γλωσσών» και αυτό φαίνεται και στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ, αλλά και στην σχολική τάξη. Κάθε χρόνο και χειρότερα, λένε όλοι. Ευχαριστώ όσους στηρίξουν την αίτησή μου για μετάταξη στην Φιλοσοφική Σχολή ως ΕΔΙΠ. Πρόσφατα επίσης, έκανα αίτηση για να πάρω εκπαιδευτική  άδεια για μεταδιδακτορική έρευνα σε Πανεπιστήμιο της Γαλλίας στο θέμα:  «Η διδασκαλία των Κλασσικών γλωσσών στην Ελλάδα και Γαλλία». Η προφορική απάντηση είναι, ότι δεν προβλέπεται από τον πρόσφατο νόμο, ενώ «κώφευαν»  στην αναφορά μου, για το τί απέγιναν τα εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, για δήθεν έρευνες!

Οπότε, δικαίως κανείς μπορεί να στηρίξει το «εξ’ οικείων τα βέλη»! Μόνο με άδεια χωρίς αποδοχές θα μπορέσω να τελειώσω την Μεταδιδακτορική μου έρευνα και για τους ανωτέρω λόγους αιτούμαι την οικονομική μου ενίσχυση.

 Κυρίες, Κύριοι,

Παρακαλώ να εγκρίνετε έστω την  έκτακτη οικονομική ενίσχυσή μου, για Μεταδιδακτορική έρευνα στην Γαλλία, διάρκειας έξι μηνών στο Πανεπιστήμιο της ROUEN, υπό την Διεύθυνση του Καθηγητή Αρχαίων Ελληνικών κ. Philippe Brunet, με θέμα: :  «Η διδασκαλία των Κλασσικών γλωσσών στην Ελλάδα και Γαλλία».

ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ  Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΡΕΥΝΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.

ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΜΕ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.

Αιτούμαι την ποινική και πειθαρχική δίωξη όσων παρανομούν. Επίσης προφασιζόμενοι δήθεν τον νόμο, που είναι φωτογραφικός, εμποδίζουν την ανάπτυξη της καριέρας μου την υπηρεσιακή μου εξέλιξη αφού παραβιάζουν το Σύνταγμα και το Ευρωπαϊκό Δίκαιο και εμποδίζουν εκατοντάδες νέους να κάνουν μεταδιδακτορικές σπουδές στην Ευρώπη, υποχρεώνοντάς τους να μείνουν εδώ και να κάνουν δήθεν «ψευδο-έρευνες, τρώγοντας τα λεφτά των ερευνών, όπως συνήθως  γίνεται, λέει ο κόσμος…

Η παρούσα αποτελεί νέα μήνυση, έγκληση και πολιτική αγωγή 45 ευρώ κατά παντός.

Νομικό πλαίσιο

Νόμοι  4022/11, Ν. 3849/10

Απάτες κατά δημοσίου κατά συρροή

Παράνομες μεθοδεύσεις εκλογής Λεκτόρων κλπ… Συκοφαντικές δυσφημίσεις κατά συρροή

Παραβάσεις καθήκοντος κατά συρροή. Υπερβάσεις καθήκοντος. Πλαστογραφίες, νοθεύσεις.

Νομιμοποίηση εσόδων από παρανομίες με την βοήθεια άλλων

Οργανωμένο έγκλημα. Απειλή – εξαναγκασμός – εκβιασμός.

Πειθαρχικά παραπτώματα

 Μάρτυρες

Τσίπρας Αλέξης Μέγαρο Μαξίμου Κλωνάκι Αθήνα

Κακλαμάνης Απόστολος Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Βουλή των Ελλήνων σύνταγμα Αθήνα

Νίκος  Νικολόπουλος Βουλευτής Βουλή των Ελλήνων Σύνταγμα Αθήνα

Φουτούχος Δημήτριος Υπάλληλος Υπουργείου Παιδείας, Ανδρέα Παπανδρέου 37 Μαρούσι Αθήνα

Κασσιμάτη  Αικατερίνη Αν. Καθηγήτρια ΑΣΠΑΙΤΕ  Στ. Ηλεκτρικού «Ειρήνη» Ν. Ηράκλειο Αττικής.

Δήμου Γιώργο,  φιλόλογο  της Ά Διεύθυνσης Αθήνας, Κηφισίας 16 Αθήνα τηλ. 210523344

Τριανταφυλοπούλου Π. , Προϊσταμένη Διεύθυνσης Οικονομικής Διαχείρισης του Υπουργείου Παιδείας  Τηλ. 210 34442994

Αντωνόπουλο Ιωάννη, Γραφείο σχολικών Συμβούλων Κηφισίας 16, Αθήνα, Τ.Κ. 11526, 210-5226297

Συρίου Ιωάννα, 42 Γυμνάσιο Αθηναίων, Μιχ. Βόδα 42 Αθήνα  τηλ. 2108256697

Παμουκτσόγλου Αναστασία, Δράμας 3, Θρακομακεδόνες Αθήνα, τηλ. 693230641

Γιώργος Ρόζος  Ραγκαβή 98 Γκύζη Αθήνα, τηλ. 6937243725

Βαρελάς Αριστοτέλης, Διευθυντή Δ΄ Δνση/ Βθμιας Εκπ/ σης Αθήνας

Συγγρού 165, 17121, Ν. Σμύρνη.

Φάσσαρης Ιωάννης Συνδικαλιστής,  Μιχ. Βόδα 12 Αθήνα

Καταθέτω σχετικά νέα αποκαλυπτικά έγγραφα και μόλις αρχίσει η ΕΔΕ θα καταθέσω και άλλα.. Αυτά που καταθέτω είναι αρκετά για την έναρξη της ΕΔΕ…

Τέλος, αιτούμαι βάσει του Συντάγματος και της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας να μου χορηγήσετε μόνο έξι (6) μήνες άδεια υπηρεσιακής εκπαίδευσης.

Επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος.

Με τιμή

Αθήνα 26-10-2016

Κουτσούκος Αναστάσιος

Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Σορβόννης

Μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Πανεπιστήμιο της Rouen Γαλλίας

Συνδικαλιστής υποψήφιος  Αιρετός Α΄ΠΥΣΔΕ. ΑΠΥΣΔΕ ΚΥΣΔΕ

Κολοκοτρώνη 7 Πεύκη 15121 Αθήνα Τηλ. 6980203968

Επισυνάπτω δύο σχετικά

Υ.Γ Κατατέθηκε στο γραφείο του Υπουργού κ. Φίλη Νίκου με αρτ. Πρωτ. 150487/15-9-20

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Με φόρα έρχεται ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ο Κυριάκος Βελόπουλος με την Ελληνική Λύση. 

Έντονα με το διψήφιο νούμερο στις κάλπες, με την τέταρτη θέση στο συνολικό αποτέλεσμα και με την τρίτη θέση, μη σου πω τη δεύτερη, στην Βόρεια Ελλάδα. ΣΤΗΝ Βόρεια Ελλάδα ο Κυριάκος Βελόπουλος με την Ελληνική Λύση , όπου ΤΟ ποσοστό θα είναι 27 της...

Το Κυπριακό ΔΕΝ ”λύθηκε” Ιούλιο 1974… Η Ομογένεια ΗΠΑ, να πράξει.

ΗΠΑ, 2024... Είναι εντυπωσιακή η απραξία-αφωνία του Ελληνισμού ΗΠΑ γιά τα 50 χρόνια από την εισβολή-κατοχή στην Κύπρο, Ιούλιο 1974. Γιά 50 χρόνια παράνομη κατοχή, από την Τουρκία, ποσοστού εδάφους 37% της Κύπρου. Η αφωνία, η απραξία ειδικά των ''ομογενειακών μας Οργανώσεων''...

Η AstraZeneca το νομικό έγγραφο που υποβλήθηκε στο Ανώτατο Δικαστήριο της Βρετανίας, μετά από ομαδική αγωγή, στην εταιρεία.

Η ανακοίνωση έρχεται σε συνέχεια των αποφάσεων (τον περασμένο Μάρτιο) να αποσύρει εθελοντικά την άδεια κυκλοφορίας εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ μόλις χθες ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων εξέδωσε ανακοίνωση ενημερώνοντας ότι το εμβόλιο δεν φέρει πλέον άδεια χρήσης. Σημειώνεται ΟΤΙ πως...

Eντυπωσιακή… ΑΠΟΤΥΧΙΑ: Απόδημοι, επιστολική ψήφος.

Ανανεωμένο) Τελικό: 202.556 οι εγγραφές γιά επιστολική ψήφο. Οι περισσότεροι (153.322) είναι κάτοικοι Ελλάδας. 49.234 οι εκτός Ελλάδας που εγγράφηκαν συνολικά, από 128 χώρες. Ποσοστό 84.6% είναι στην δυτ. Ευρώπη, νεομετανάστες βασικά. Οι 49.234 αντιστοιχούν: Ευρώπη: 41.680 (84,6%)... Β. και Ν. Αμερική:...