Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΔικαστικάΑνακοίνωση του Δήμου...

Ανακοίνωση του Δήμου Θεσσαλονικής σχετικά με τα αρχαία μνημεία και τον σταθμό του μετρό στην Βενιζέλου.

Το Υπουργείο Πολιτισμού συνεχίζοντας την αδιέξοδη και διχαστική στάση του και παρά τις υποσχέσεις του περί συνύπαρξης αρχαίων και Μετρό, κατέθεσε στις 23.09.2013 στο Συμβούλιο της Επικρατείας «έγγραφο απόψεων», με το οποίο ζητά την ανάκληση της προσωρινής διαταγής που είχε εκδοθεί στις 23.07.2013 (υπενθυμίζεται ότι η προσωρινή διαταγή διέτασσε αναστολή εκτέλεσης της Υπουργικής Απόφασης του Ιανουαρίου 2013, με την οποία είχε εγκριθεί η απόσπαση των μνημείων από τον τόπο τους και η μεταφορά τους προς έκθεση στο Στρατόπεδο Παύλου Μελά ή σε «άλλο ανάλογο χώρο») που είχε προκαλέσει με ενέργειές του ο Δήμος Θεσσαλονίκης. Ζητεί ακόμη το ΥΠΠΟ την απόρριψη της αιτήσεως αναστολής που άσκησε ο Δήμος, ενόψει της αιτήσεως ακυρώσεως που πρόκειται να εκδικαστεί από το ΣτΕ στις 15.01.2014.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης κατέθεσε σήμερα Δευτέρα 30.09.2013 στο ΣτΕ έγγραφο Υπόμνημα, ζητώντας την απόρριψη του αιτήματος ανάκλησης της προσωρινής διαταγής και την αποδοχή της από 08.07.2013 αιτήσεώς του για αναστολή εκτέλεσης της επίμαχης με αριθ. πρωτ. ΥΠΑΙΘΠΑ/ΓΔΑΠΚ/ΔΒΜΑ/ΤΑΧΜΑΕ/10873/4953/408/180/24.01.2013 Απόφασης του Αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, αντικρούοντας αναλυτικά τις «απόψεις» του Υπουργείου.

Αναμένεται πολύ σύντομα (ίσως και εντός της ημέρας) η απόφαση για την τύχη της προσωρινής διαταγής, ενώ υπολογίζεται ότι σε λίγες ημέρες θα εκδικαστεί και η αίτηση αναστολής, με παρουσία τόσο του Δήμου Θεσσαλονίκης όσο και του Υπουργείου Πολιτισμού.

Το ΥΠΠΟ εξακολουθεί να μην απαντά ευθέως ούτε στα έγγραφα που μέχρι σήμερα του έχει αποστείλει ο Δήμος Θεσσαλονίκης ούτε στα αιτήματα που επανειλημμένα του υπέβαλε. Επίσης, δεν προσκόμισε στο ΣτΕ τα έγγραφα που είχε απευθύνει προς το Υπουργείο ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ούτε άλλωστε και άλλα σημαντικά διοικητικά έγγραφα αρμόδιων Υπηρεσιών του για το θέμα.

Οι δε έγγραφες απόψεις του αποτελούν μνημείο υποκρισίας και προσχηματικότητας, ενώ τα άνευ όρων αιτήματα που υποβάλλει το ΥΠΠΟ – και τα εκβιαστικά διλήμματα που εξακολουθεί να θέτει (αφού η προειλημμένη απόφαση αποκλεισμού ανάδειξης των μνημείων στον τόπο τους δίχασε την πόλη με αποκλειστική υπαιτιότητα του Υπουργείου και δεν άφησε κανένα περιθώριο αναζήτησης λύσεων προς άλλες κατευθύνσεις) – μπορεί μεν να είναι προσφιλή ως γραφειοκρατική πρακτική στη δημόσια Διοίκηση, δεν είναι όμως νόμιμα.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης θεωρεί ότι μ’ αυτήν την τακτική του το ΥΠΠΟ συνεχίζει να αγνοεί επιδεικτικά τη βούληση της πόλης, ενώ οι «αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες» που στηρίζουν τη στάση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και των πάσης φύσεως εργολάβων της παραβαίνουν τα υπηρεσιακά καθήκοντά τους και προκαλούν ανυπολόγιστη και ανεπανόρθωτη βλάβη στο δημόσιο συμφέρον, στην ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου και εντέλει στην αναπτυξιακή της προοπτική. Η ευθύνη είναι όλη δική τους.

Πάολο Οντορίκο: “Σώστε τα ευρήματα του μετρό,το Βυζάντιο είναι για τη Θεσσαλονίκη εθνική υπόθεση”

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

“ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ” – Όλοι οι Έλληνες μαζί με Αντώνη Σαμαρά και Κώστα Καραμανλή για την αναγέννηση της Ελλάδας.

Από το 2021 ( είχαμε καλέσει δημόσια Σαμαρά και Καραμανλή να ρίξουν τον Μητσοτάκη, απαλλάσοντας την χώρα από τον "χώρο" των "woke" και της ερμαφρόδιτης πολιτικής στα ζωτικά εθνικά μας θέματα, ενώ το 2023 καλέσαμε στο "Ολοι Μαζί", σε...

Σε βάθος χρόνου δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα σχετικά με τη ρύπανση Αλιάκμονα.

Σε βάθος χρόνου δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα σχετικά με τη ρύπανση Αλιάκμονα των υδάτινων πόρων και την ποιότητα του πόσιμου νερού Αλιάκμονα, από τα τέσσερα σημεία του ποταμού Αλιάκμονα από Καστοριά Κοζάνη Γρεβενά Βέροια – Θεσσαλονίκη από τα τέσσερα σημεία...

Το σήμα του Μετρό που δεν εχει αξία ούτε 50 ευρώ!!

Το Σήμα Μετρό που δεν εχει αξία ούτε 50 ευρώ αυτά δεν έχουν γινεί ούτε σε ένα κράτος μπανανιά ΚΑΙ ΟΧΙ  βέβαια από 30.000 ζεστά ευρώ στο ταμείο μιας συγκεκριμένης εταιρείας. Ο λογότυπος του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι μια υπόθεση που έχει...