πάνε κι έρχονται οι επιχειρηματίες κέντρων για να κλείσουν πρωτοκλασάτα ονόματα στα κέντρα τους για την χειμερινή περίοδο. Οι διαπραγματεύσεις κλείνονται στα πολυτελή ξενοδοχεία των Αθηνών, όπου συζητούν επί ώρες. Οι προσφορές για μεροκάματα είναι υψηλές, παρά τα χαστούκια που έφαγαν την περασμένη περίοδο. Που θα πάει αυτή η κατάσταση, που τελειωμό δεν έχει;;;
Αφού τα χρήματα που έδωσαν φέτος δεν τα εισέπραξαν εν όψει της νέας περιόδου των παχιών αγελάδων, καθώς η νυχτερινή διασκέδαση είναι στα πολύ κάτω της. Μήπως η φιλοσοφία κάποιων επιχειρηματιών πρέπει να αλλάξει άρδην και να μην πέφτουν σε παγίδες, όπως το Air play που ακούν και ξανακούν ένα τραγουδάκι νομίζοντας ότι είναι και σουξέ, ενώ στην ουσία είναι “άνθρακας ο θησαυρός” και με αυτήν την αντίληψη και βιτρίνα πάνε και κλείνουν καλλιτέχνες υψηλών προδιαγραφών και μεροκάματου, ενώ στο τέλος δεν εισπράττουν τίποτα.
Τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά και φανερά στα έξτρα που κάνουν αυτοί οι καλλιτέχνες εδώ στην Θεσ/νίκη, όπου δεν ελκύουν κόσμο, πόσο μάλλον στα κέντρα που εμφανίζονται, όχι για μια μέρα, αλλά για 40 ημέρες, ή μια σεζόν. Αυτά να βλέπουν οι επιχειρηματίες και να παραδειγματίζονται. Το Ελληνικό Φαινόμενο βγάζει αυτά τα συμπεράσματα βάσει αυτών που βλέπει καθημερινά, είτε είναι Δευτέρα ? Τρίτη ? Τετάρτη, είτε είναι οι καλές ημέρες Πέμπτη ? Παρασκευή ? Σάββατο ? Κυριακή, οι οποίες φέτος έγιναν τριήμερο Παρασκευή ? Σάββατο ? Κυριακή.