Τετάρτη, 16 Ιουλίου, 2025

Ένας αοιδός

αφού πρώτα σνόμπαρε, σήμερα δηλώνει ότι τρελαίνεται για την Θεσ/νίκη, χωρίς ωστόσο να το αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια που απορροφήθηκε στην χαβούζα της Αθήνας. Από την Βόρεια Ελλάδα ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα, όπου για να εργαστεί είχε παρακαλέσει ακόμα και τους παρκαδόρους των νυχτερινών κέντρων, που παρκάριζε το σαραβαλάκι που είχε , για ένα μεροκάματα, έστω και σαν γλάστρα πάνω στην πίστα.

 

Σήμερα έχει πετάξει ψηλά με τις επιτυχίες που του έγραψαν γνωστή δημιουργοί της Ελληνικής δισκογραφίας, και ερχόμενοι μετά από πολλά χρόνια στην Θεσ/νίκη μαζί με τους δημιουργούς, αυτοί να δηλώνουν σεμνά,ταπεινά, ότι τα τραγούδια που γράφουν είναι εμπορικά, λες και είναι πραματευτές εμπορίου να πουλούν τα πραμάτεια τους.

Φαίνεται πως δεν γνωρίζουν καλά το εμπόριο, αλλιώς θα ήξεραν πως τα εμπορεύματα, έχουν και ημερομηνία λήξεως, κάτι που ισχύει και γι΄ αυτούς τους δημιουργούς, εφόσον σκέφτονται και δηλώνουν την σημασία της εμπορικότητας για την Ελληνική μουσική.

Εν πάσει περιπτώσει, ο τραγουδιστής που δήθεν τρελαίνεται για την Θεσ/νίκη και το δηλώνει δεξιά και αριστερά, περίμενε ότι θα πιάσει τόπο. Ήταν βέβαιος ότι θα σπάσει πόρτες με τις εμφανίσεις του στην πόλη.

Εντέλει οι πόρτες είναι στις θέσεις τους, αντίθετα όμως έσπασαν τα αυγά. Κι αν δεν ήταν τα λεωφορεία από τις εκδρομές των μαθητών απ΄ όλη την Ελλάδα οι πόρτες του κέντρου θα ανοίγουν μόνο Παρασκευή και Σάββατο. Έτσι θα έσπαζαν όλες οι πόρτες;;

Ο τραγουδιστής, αλλά και ο επιχειρηματίας- μάνατζερ ας μην ξεχνούν την παροιμία του λαού “..φάε μεγάλη μπουκιά, αλλά μην λες μεγάλα λόγια..”.

Αυτήν την παροιμία θα έπρεπε να τηρεί με ευλάβεια ειδικά ο επιχειρηματίας – μάνατζερ του τραγουδιστή ο οποίος είχε ξεκινήσει ως δεύτερος πορτιέρης σε νυχτερινό κέντρο της πλάκας, φορώντας ένα καπελάκι, σαν γυμνασιόπαις.

Σιγά – σιγά ανέβηκε ψηλά, κάποιες χρονιές οι δουλειές δεν πήγαν καλά πλέον ως επιχειρηματίας νυχτερινού κέντρου,η χασούρα μεγάλωνε, γι΄ αυτό αναγκάστηκε να έλθει στην Θεσ/νίκη, για να παρακαλέσει τον λαϊκό βάρδο να εμφανιστεί στο κέντρο του, μήπως και τον ξελασπώσει από τα χρέη, όπως και έγινε.

Με τον λαϊκό βάρδο πήρε φωτιά η επιχείρηση από την κοσμοσυρροή, και έτσι ξεχρεώθηκε απ΄ όλους τους πιστωτές για πρώτη φορά.

 Με τον σημερινό καλλιτέχνη η συνεργασία έφτασε πλέον στο τέλος , και τον Σεπτέμβριο μάλλον χωρίζουν οι δρόμοι τους, κάτι που ήταν να γίνει, πριν από ένα χρόνο περίπου για άλλους λόγους.

Ένα είναι βέβαιο πως η επιστροφή του τραγουδιστή στην Θεσ/νίκη δεν τάραξε τα νερά όπως υπολόγισαν και η προσγείωση μάλλον τώρα έρχεται.

 Όσο για τον επιχειρηματία- μάνατζερ τον βλέπω να δυσκολευτεί να βρει νέο ταλαντούχο πρόσωπο για τα επόμενα χρόνια λειτουργίας του κέντρου και της δισκογραφίας που θα μανατζάρει ο ίδιος, όπως διαμορφώθηκε η Ελληνική διασκέδαση.

Πάντως για κάθε περίπτωση στον επιχειρηματία και τον τραγουδιστή θα τους συμβούλευα να έχει πάντα υπόψιν τους  την παροιμία του λαού μας “..φάε μεγάλη μπουκιά μην λες μεγάλα λόγια..” για παν ενδεχόμενο. 

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

O Ιωάννης Παλάσης ως ψάλτης, ως χοράρχης και ως μελοποιός είναι, γενικότερα, από τους πιο σημαντικούς και γνωστούς εκκλησιαστικούς μουσικούς του 20ού αιώνα.

Η φωτογραφία ΝΙΚΟΣ ΒΑΝΗΣ Εκκλησιαστικό ρεπορτάζ ΝΙΚΟΣ ΒΑΝΗΣ O Ιωάννης Παλάσης Ανήκει και αυτός στον κύκλο των εξω-πατριαρχικών Κωνσταντινουπολιτών μουσικών και δασκάλων. O Ιωάννης Παλάσης (1891-†1942) Γεννήθηκε (1891) στο Βογατσικό Μακεδονίας. Μικρός εγκαταστάθηκε στην Κωνσταντινούπολη, όπου φοίτησε στο Ζωγράφειο...

Οπισθόφυλλο και πρωτοσέλιδο στην εφημερίδας Ελεύθερη Ώρα και του Ελληνικό Φαινόμενο. elliniko-fenomeno.gr-5-7-2025-Η Kimberly Guilfoyle θα προωθήσει την ατζέντα «Πρώτα η Αμερική» στην Ελλάδα.

Η Kimberly Guilfoyle θα προωθήσει την ατζέντα «Πρώτα η Αμερική» στην Ελλάδα. https://elliniko-fenomeno.gr/%ce%b7-kimberly-guilfoyle-%ce%b8%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%89%ce%b8%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%cf%84%ce%b6%ce%ad%ce%bd%cf%84%ce%b1-%cf%80%cf%81%cf%8e%cf%84%ce%b1-%ce%b7/

Το Ξενία Ουρανούπολης, χτισμένο το 1959 από τον κορυφαίο αρχιτέκτονα, Περικλή Σακελλάριο.

Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός μακροχρόνιας εκμίσθωσης από την ΕΤΑΔ Η Ελληνική Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) Α.Ε., θυγατρική του Υπερταμείου, ολοκλήρωσε τον ανοικτό ηλεκτρονικό πλειοδοτικό διαγωνισμό (e-auction), για την μακροχρόνια εκμίσθωση, για 30 έτη, του «Ξενία Ουρανούπολης», δίνοντας νέα πνοή σε ένα...

ΣΕΚΕΡΗΣ, ΜΕΝΔΩΝΗ ΚΑΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ.

Του Παναγιώτη Αποστόλου Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου egerssi@otenet.gr www.egerssi.gr Διαβάζουμε διθυράμβους – κυρίως – στα Συστημικά Μέσα, τις τελευταίες ημέρες, για την αποκατάσταση και επαναλειτουργία του Παλαιού Τελωνείου Ναυπλίου από το Υπουργείο Πολιτισμού. Που εν πολλοίς είναι δικαιολογημένοι, αφού αυτό το ιστορικό κόσμημα μαράζωνε...