Δευτέρα, 14 Ιουλίου, 2025
ΑρχικήΝέα της πόληςΈγκριση προϋπολογισμού και...

Έγκριση προϋπολογισμού και ολοκληρωμένου πλαισίου δράσης για το έτος 2017 από το Δημοτικό Συμβούλιο

DTHΤον Προϋπολογισμό και το Ολοκληρωμένο Πλαίσιο Δράσης του έτους 2017 ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης, σήμερα, Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016, στη διάρκεια της 28ης  Ειδικής Συνεδρίασης.

Ο προϋπολογισμός, συνολικού ύψους 379.400.000€, είναι ισοσκελισμένος και καταρτίστηκε με δεδομένες τη συνεχή ύφεση των προηγούμενων ετών, τις ειδικές οδηγίες του αρμόδιου Υπουργείου, σύμφωνα με τις οποίες ο Δήμος οφείλει να μειώσει τις δαπάνες του, αλλά και με γνώμονα την υποστήριξη των οικονομικά αδύναμων πολιτών και την ενίσχυση των κοινωνικών δράσεων και πρωτοβουλιών.

Ο προϋπολογισμός του οικονομικού έτος 2017, που ανέρχεται σε 379.400.000€ παρουσιάζει μείωση σε ποσοστό 2,59% σε σχέση με τον εγκεκριμένο προϋπολογισμό του 2016 (ύψους 389.500.000€). Αντίστοιχα, παρουσιάζει μείωση κατά 10,93%, σε σύγκριση με τα ποσά που διαμορφώθηκαν μέχρι τις 31 Αυγούστου 2016 (ύψους  425.972.025,67€).

Η Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Γεωργία Ρανέλλα, αναφέρθηκε στην κοινωνική στόχευση του προϋπολογισμού για το 2017 καθώς και στο συνεχώς μεταβαλλόμενο θεσμικό πλαίσιο, που επηρεάζει τους στόχους και τις επιδιώξεις του Δήμου, σε ένα δοκιμαζόμενο οικονομικό περιβάλλον.

Σχολιάζοντας τις διαρκείς θεσμικές αλλαγές, η Αντιδήμαρχος τόνισε ότι καθιστούν ακόμη πιο αυστηρό το πλαίσιο και την υποχρέωση των δήμων για την τήρηση ισοσκελισμένων ή πλεονασματικών προϋπολογισμών, αυξάνοντας υπέρμετρα την υποχρέωση στενής αντιστοιχίας με τον Κρατικό Προϋπολογισμό και την άσκηση της κεντρικής οικονομικής πολιτικής. Όσον  αφορά στις συνθήκες που συνδέονται με το κακό παρελθόν του Δήμου, η Γεωργία Ρανέλλα τόνισε: «Στα συνεχιζόμενα πρόστιμα από τις παλιές υποθέσεις υπεξαίρεσης, μόνο για φέτος, βεβαιώθηκε σε βάρος του Δήμου πρόστιμο ύψους 7.000.000€, χωρίς τις προσαυξήσεις και αντίστοιχο ποσό 4.500.000€, για τη μη απόδοση ασφαλιστικών εισφορών, ποσά τα οποία  μαζί με  το σύνολο των καταλογισμών που έχουν προκύψει από τη γνωστή υπόθεση τα διαχειριζόμαστε σε επίπεδο νομικών και πολιτικών παρεμβάσεων».

»Ο δικός μας προϋπολογισμός για το 2017», συνέχισε η Αντιδήμαρχος, «απεικονίζει την καλή υφιστάμενη οικονομική κατάσταση που διατηρούμε και θα διατηρούμε όσο παραμένουμε στη Διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης. Πρόθεσή μας είναι να διατηρήσουμε τις υφιστάμενες παροχές και υπηρεσίες προς τους δημότες στο ίδιο ποιοτικό επίπεδο και να αυξήσουμε τις δαπάνες μας σε τομείς που θα λειτουργήσουν οχυρωματικά στην κρίση που βαθαίνει.  Παράλληλα, ενισχύουμε τον έλεγχο της αποτελεσματικότητας των υφιστάμενων διαδικασιών, εισάγοντας σταδιακά συστήματα παρακολούθησης του χρόνου υλοποίησης και ολοκλήρωσης των διαγωνιστικών διαδικασιών, αξιολόγησης και αξιοποίησης των υφιστάμενων πόρων και εκμεταλλευόμενοι τις θεσμικές δυνατότητες άντλησης ανθρώπινου δυναμικού για την ενίσχυση των υπηρεσιών μας, όπως είναι το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας, στο οποίο και ενταχθήκαμε. Ταυτόχρονα, στρέφουμε την προσοχή μας στην εξασφάλιση νέων χρηματοδοτικών πόρων, στη θέση αυτών που χάνουμε από τις παραδοσιακές πηγές».

Αναφερόμενη στη χρηματοδότηση των δήμων, η Γεωργία Ρανέλλα διευκρίνισε ότι κατά την τελευταία επταετία, έχουν απολέσει ποσοστό πόρων έως και 65% από τις κρατικές κατανομές, αλλά και από τη μείωση πόρων από μηχανισμούς που στηρίζουν την υλοποίηση δημοτικών επενδύσεων και έργων, όπως λ.χ. η  ΣΑΤΑ. «Από το 2009 μέχρι σήμερα, το κεντρικό κράτος συνεχίζει να παρακρατεί, νομοθετικά κατοχυρωμένα έσοδα των δήμων και να μην αποδίδει θεσπισμένα ποσοστά από τα Έσοδα του Φόρου Εισοδήματος Φυσικών και Νομικών Προσώπων, του ΦΠΑ, του ΕΝΦΙΑ, Φόρων περιουσίας και λοιπών πηγών εσόδων, με αποτέλεσμα οι συνολικές απώλειες για τους δήμους, μόνο για το 2016, να ανέρχονται σε 2.738.000€».

Όσον αφορά στους αναπτυξιακούς στόχους για το 2017, η Αντιδήμαρχος τόνισε ότι είναι σταθερά προσανατολισμένοι στους ανθρώπους της πόλης, στην εξυπηρέτηση των αναγκών τους και στη βελτίωση του επιπέδου ζωής. «Ενισχύουμε την κοινωνική πολιτική, ως ξεχωριστό τμήμα των υπηρεσιών του δήμου, αυξάνοντας τον προϋπολογισμό της κατά 4.500.000€ περίπου, με μία μικρή, λόγω των περιορισμένων κεντρικών δυνατοτήτων, αύξηση από ίδιους πόρους και με μεγαλύτερη άντληση χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων και πόρων από Διεθνείς Οργανισμούς. Ενισχύονται οι δομές στήριξης και φιλοξενίας των προσφύγων μέσω του χρηματοδοτικού προγράμματος REACΤ, πρόγραμμα που θα συνεχίσει τη δράση του και το 2017, όπως επίσης και τα κοινωνικά προγράμματα σίτισης και περίθαλψης  και στήριξης των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού, το Κοινωνικό Παντοπωλείο και το Κοινωνικό Φαρμακείο, ενώ είναι έτοιμα να λειτουργήσουν και τα Κοινωνικά Ιατρεία στην Τριανδρία, έργο υποδομής που ολοκληρώθηκε με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση», συνέχισε η Γεωργία Ρανέλλα, επισημαίνοντας παράλληλα ως δείγμα ενεργούς κοινωνικής πολιτικής τη μείωση των ανταποδοτικών τελών κατά 5% και των τελών κοιμητηρίων κατά 10%, στις οποίες προβαίνει  ο Δήμος Θεσσαλονίκης για το  2017.

Αναφερόμενοι αναλυτικά σε επιμέρους στοιχεία του Προϋπολογισμού, η Αντιδήμαρχος προχώρησε στις ακόλουθες επισημάνσεις:

 

  • Το Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου αυξάνεται σε 17.500.000€ για το 2017, από τα 11.500.000€ για το 2016. Ωστόσο, απειλούνται οι συμπράξεις με φορείς, όπως το Πράσινο Ταμείο και ο Οργανισμός Σχολικής Στέγης, οι οποίοι συμβατικά κάλυπταν ποσά για απαλλοτριώσεις που αφορούν ανέγερση σχολικής στέγης και απελευθέρωση κοινόχρηστου χώρου, τομείς με ζωτική σημασία για την καθημερινότητα του δημότη και την ποιότητα ζωής
  • Στον τομέα του Πολιτισμού, της Εκπαίδευσης και του Αθλητισμού στόχος είναι η επένδυση στο πολιτιστικό δυναμικό της πόλης, μέσα από μικρές οικονομικές ενισχύσεις που αφορούν στα Δημήτρια, στις μουσικές και θεατρικές εκδηλώσεις, στην προετοιμασία του χριστουγεννιάτικου διακόσμου της πόλης, στη φιλοξενία πολλών και διαφορετικών αθλητικών εκδηλώσεων, καθώς και σε εκπαιδευτικές παρεμβάσεις και τομές, που προγραμματίζονται και υλοποιούνται με γνώμονα το μέγιστο αποτέλεσμα με το λιγότερο δυνατό κόστος
  • Στον τομέα του Τουρισμού ενισχύονται οικονομικά δράσεις που στοχεύουν στην ενδυνάμωση των αποτελεσμάτων της συγκεκριμένης πολιτικής και στα τεχνικά έργα στο κέντρο της πόλης και σε άλλα σημεία με τουριστικό ενδιαφέρον

 

«Οι παραπλανητικοί έως και ανύπαρκτοι προϋπολογισμοί των προηγούμενων διοικήσεων αποτελούν πλέον παρελθόν, δίνοντας τη θέση τους στην εμπέδωση της δημοσιονομικής σταθερότητας και της εμπιστοσύνης των δημοτών» τόνισε χαρακτηριστικά η Αντιδήμαρχος και κατέληξε: «Εργαστήκαμε σκληρά τα τελευταία έξι χρόνια, ως Διοίκηση και ως παράταξη, για τη θεμελίωση εκ βάθρων και τη συστηματική λειτουργία διαφανούς και αποτελεσματικού συστήματος οικονομικής διαχείρισης. Σηκώσαμε στις πλάτες μας την μεγάλη θεσμική αναδιάρθρωση του ‘’Καλλικράτη’’, έχοντας ταυτόχρονα επωμιστεί το βαρύ καθήκον να αναδιατάξουμε έναν δήμο που διήλθε πρωτοφανών φαινομένων κακοδιαχείρισης και κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος. Επιφέραμε βαθιές τομές στον δεύτερο μεγαλύτερο δήμο της χώρας, επαναφέροντάς τον στη θέση ισχύος που του αναλογεί στο αυτοδιοικητικό τοπίο της χώρας, αρνούμενοι να συμβιβαστούμε ή ανεχθούμε την ανομία του παρελθόντος».

 

Τα βασικά στοιχεία του προϋπολογισμού για το οικονομικό έτος 2017 παρουσιάζουν τις ακόλουθες μεταβολές σε σχέση με τα διαμορφωθέντα ποσά του προϋπολογισμού του 2016, όπως αποτυπώθηκαν στις 31 Αυγούστου 2016.

Όσον αφορά στα έσοδα:

  • Αυξάνεται η τακτική επιχορήγηση μέσω των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων (ΚΑΠ) σε ποσοστό 0,01%.
  • Τα τακτικά έσοδα μειώνονται σε ποσοστό 28,04%, που προκύπτει από τη μεταβίβαση της πληρωμής της δαπάνης των προνοιακών επιδομάτων, από τον περιορισμό χρήσης των τελών καθαριότητας και φωτισμού και τη συνολική μείωση των ανταποδοτικών τελών από την απόδοση παρακρατηθέντων πόρων
  • Τα έκτακτα έσοδα αυξάνονται κατά 6,65% λόγω της αντίστοιχης αύξησης του προγράμματος επιχορήγησης από τον ΟΑΕΔ για την κάλυψη ασφαλιστικών εισφορών του προγράμματος απασχόλησης Κοινωφελούς χαρακτήρα, της αύξησης των επιχορηγήσεων για επενδύσεις χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων, και τη μείωση των λοιπών εκτάκτων εσόδων που πραγματοποιήθηκαν για λογαριασμό τρίτων.
  • Τα έσοδα παρελθόντων ετών που βεβαιώνονται για πρώτη φορά μειώνονται κατά 7,5% και ακολουθούν την αντίστοιχη μείωση των τελών καθαριότητας και φωτισμού παρελθόντων οικονομικών ετών (ΠΟΕ), των εσόδων τελών κοινόχρηστων χώρων και κοιμητηρίων και των προστίμων κοινόχρηστων χώρων.
  • Οι εισπράξεις από δάνεια και οι απαιτήσεις από παρελθόντα οικονομικά έτη αυξάνονται σε ποσοστό 1,01% εξαιτίας των εσόδων από δάνεια για τον εκσυγχρονισμό του δημοτικού φωτισμού καθώς και των εισπρακτέων υπολοίπων από βεβαιωμένα έσοδα παρελθόντων ετών.
  • Οι εισπράξεις υπέρ του δημοσίου και τρίτων και οι επιστροφές χρημάτων, διατηρούνται στα ίδια με τα περσινά επίπεδα.
  • Το χρηματικό υπόλοιπο παρουσιάζει αύξηση η οποία, κατά κύριο λόγο, οφείλεται στην αναμονή είσπραξης της τελευταίας δόσης των παρακρατηθέντων πόρων από το Υπουργείο Εσωτερικών, στη μείωση του προβλεπόμενου υπολοίπου από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, από το ΕΣΠΑ κ.ά., από τα τακτικά έσοδα για τη γενικότερη κάλυψη δαπανών του Δήμου, καθώς και των επενδυτικών δαπανών.

 

Όσον αφορά στα έξοδα:

  • Οι δαπάνες για τον τομέα της Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης, στον οποίο ο Δήμος αποδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα, αυξάνονται κατά 4.270.000€, ποσό που προέρχεται κατά 367.000€ από ιδίους πόρους και κατά 3.814.861€ από χρηματοδοτούμενα προγράμματα του ΕΣΠΑ και Διεθνών Οργανισμών.
  • Οι αποδοχές του προσωπικού και των αντίστοιχων εισφορών στα ταμεία αυξάνονται σε ποσοστό 1,2%, λόγω αύξησης του κόστους μισθοδοσίας του έκτακτου προσωπικού.
  • Οι αποδοχές όλων των υπαλλήλων σε σχέση με υπερωρίες, νυχτερινά και εξαιρέσιμα μειώνονται κατά 25,2%.
  • Μειώνονται κατά 5% οι λοιπές ελαστικές δαπάνες.
  • Οι λειτουργικές δαπάνες μειώνονται σε ποσοστό 19,93%, κυρίως εξαιτίας της μείωσης των προνοιακών επιδομάτων.
  • Οι επενδυτικές δαπάνες διαμορφώνονται σε σχέση με την αύξηση των αγορών κτιρίων τεχνικών έργων και προμηθειών παγίων, κατά 24,74%, την αύξηση του προϋπολογισμού του Τεχνικού Προγράμματος σε ποσοστό 7,86% και στη μείωση κατά 47,82% του προϋπολογισμού δράσεων και έργων του Τεχνικού Προγράμματος, μέσω του ΕΣΠΑ.
  • Τα χρέη προβλέπεται να εμφανίσουν μείωση κατά 53,52% στις 31 Δεκεμβρίου 2016 και να ανέλθουν στο ποσό των 524.175,52€ σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό ποσό των 11.885.942,88€. Παράλληλα, αναμένεται η έγκριση της επιχορήγησης των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων του Δήμου από το Υπουργείο Εσωτερικών, κατά 3.000.000€, ποσό που θα εισαχθεί με αναμόρφωση στο οικονομικό έτος 2017.

Στους πίνακες που ακολουθούν αποτυπώνονται αναλυτικά τα έσοδα και τα έξοδα του προϋπολογισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης για το 2017:

 

 ΕΣΟΔΑ

 

ΚΩΔ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΝΤΑ

μέχρι

31/08/2016

Ευρώ

ΒΕΒΑΙΩΘΕΝΤΑ

μέχρι

31/082016

Ευρώ

ΕΙΣΠΡΑΧΘΕΝΤΑ

μέχρι

31/08/2016

Ευρώ

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΙΣΠΡΑΧΘΕΝΤΩΝ

Ευρώ

ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΟΙΚΟΝ. ΕΤΟΥΣ 2017

Ευρώ

0 ΤΑΚΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ  

181.749.248,45

 

113.722.918,88

113.160.297,45 177.180.431,98  

130.769.242,55

1 ΕΚΤΑΚΤΑ ΕΣΟΔΑ  

19.329.434,02

 

7.869.859,26

 

7.543.016,38

 

10.951.386,13

 

20.615.837,41

2 ΕΣΟΔΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΩΝ  ΕΤΩΝ (ΠΟΕ ) ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ  

 

 

16.041.529,41

15.115.349,51  

 

 

12.918.788,68

 

 

 

13.413.900,00

 

 

 

14.829.416,49

 

3

 

ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ  ΑΠΟ  ΠΟΕ

 

 

139.613.653,01

 

 

139.363.333,50

 

 

2.040.958,44

 

 

2.703.549,51

 

 

141.033.826,23

4 ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΡΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ  ΧΡΗΜΑΤΩΝ         36.549.819,60  

21.093.083,99

 

20.598.026,76

 

32.619.741,25

 

 

36.526.929,77

5 ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ  

32.688.341,18

 

32.688.787,12

 

32.688.787,12

 

32.688.787,12

    35.624.747,55
ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ  

425.972.025,67

 

329.853.332,26

 

188.949.874,83

 

269.557.795,99

 

379.400.000,00

 

ΕΞΟΔΑ

 

ΚΩΔ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΝΤΑ

μέχρι

31/08/16

ΕΥΡΩ

ΕΝΤΑΛΘΕΝΤΑ

μέχρι

31/08/16

ΕΥΡΩ

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΛΗΡΩΘΕΝΤΩΝ ΕΥΡΩ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΘΕΝΤΑ  2017
6 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΧΡΗΣΗΣ 211.705.442,83 122.107.595,31 188.688.512,92 169.504.882,86
7 ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ 29.753.298,65 4.766.244,57 5.374.061,99 32.703.746,68
8 ΠΛΗΡΩΜΕΣ Π.Ο.Ε & ΛΟΙΠΕΣ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ & ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ 184.279.058,28 28.499.330,26 39.870.473,53 177.044.239,99
9 ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ 234.225,91 0,00 0,00 147.130,47
 

ΣΥΝΟΛΟ ΕΞΟΔΩΝ

425.972.025,67 155.373.170,14 233.933.048,44  

379.400.000,00

Το συνολικό ποσό των μεταβιβαζομένων και αντιστοιχισμένων κονδυλίων του προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων, για το 2017, παρουσιάζει μείωση κατά 24.939.747,81€ (ποσοστό 10,74%, σε σχέση με το 2016), ενώ με βάση τα αρχικά προϋπολογισθέντα ποσά, αφαιρουμένων των μεταβιβαζόμενων κονδυλίων που αντιστοιχίζονται ισόποσα στο σκέλος των εσόδων και εξόδων, το σύνολο του προϋπολογισμού του 2017 εμφανίζει ποσοστό αύξησης 9,43% σε σχέση με το 2016.

Αναλυτικά:

 

  ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΘΕΝΤΑ ΕΤΟΥΣ 2016 & 2017
ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΟΜΕΝΑ & ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ – ΕΞΟΔΑ 2017 2016 ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ
ΚΕΝΤΡΙΚΟΙ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΠΟΡΟΙ (ΚΑΠ) ΓΙΑ ΜΙΣΘΩΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ 207.870,48 211.110,48 -1,53%
ΚΑΠ ΓΙΑ ΜΙΣΘΩΜΑΤΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 623.444,04 623.428,20 0,00%
ΚΑΠ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 2.438.080,00 2.485.972,60 -1,93%
ΚΑΠ ΓΙΑ ΟΒΡΕΠΟΜ 1.221.181,92 1.221.181,92 0,00%
ΠΡΟΝΟΙΑΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΔΕΙΑ 32.359.051,39 72.280.996,12 -55,23%
ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΑ 199.708,32 164.862,00 21,14%
ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ 33.256.729,77 33.118.498,46 0,42%
ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΜΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΕΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΤΗ (ΠΟΕ) 136.908.459,59 122.048.223,54 12,18%
ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΕΣΟΔΩΝ – ΕΞΟΔΩΝ 207.214.525,51 232.154.273,32 -10,74%
ΣΥΝΟΛΟ  ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 379.400.000,00 389.500.000,00 -2,59%
ΔΙΑΦΟΡΑ 172.185.474,49 157.345.726,68 9,43%

Τέλος, επισημαίνεται ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης περιορίζει τις δαπάνες του κατά 1.620.000€ (ποσοστό 17,94%) στον τομέα επιχορήγησης των Νομικών του Προσώπων και συγκεκριμένα:

  • Μείωση επιχορήγησης για το Δημοτικό  Κέντρο Μουσικής και Χορού Θεσσαλονίκης κατά 500.000€
  • Μείωση της επιχορήγησης κατά 200.000€ για το Δημοτικό Βρεφοκομείο Αγίου Στυλιανού
  • Μείωση των δαπανών λειτουργίας του Κέντρου Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων (ΚΑΠΗ) κατά 150.000€
  • Δεν αναγράφεται στον προϋπολογισμό του 2017 η χρηματοδότηση ύψους 300.000€ για την Κοινωφελή Επιχείρηση Δήμου Θεσσαλονίκης (ΚΕΔΗΘ), η οποία εντάσσονταν στο 2016
  • Μείωση της χρηματοδότησης κατά 500.000€ για τη Δημοτική Επιχείρηση Πληροφόρησης και Θεάματος (ΔΕΠΘΕ)
spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Το Ξενία Ουρανούπολης, χτισμένο το 1959 από τον κορυφαίο αρχιτέκτονα, Περικλή Σακελλάριο.

Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός μακροχρόνιας εκμίσθωσης από την ΕΤΑΔ Η Ελληνική Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) Α.Ε., θυγατρική του Υπερταμείου, ολοκλήρωσε τον ανοικτό ηλεκτρονικό πλειοδοτικό διαγωνισμό (e-auction), για την μακροχρόνια εκμίσθωση, για 30 έτη, του «Ξενία Ουρανούπολης», δίνοντας νέα πνοή σε ένα...

ΣΕΚΕΡΗΣ, ΜΕΝΔΩΝΗ ΚΑΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ.

Του Παναγιώτη Αποστόλου Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου egerssi@otenet.gr www.egerssi.gr Διαβάζουμε διθυράμβους – κυρίως – στα Συστημικά Μέσα, τις τελευταίες ημέρες, για την αποκατάσταση και επαναλειτουργία του Παλαιού Τελωνείου Ναυπλίου από το Υπουργείο Πολιτισμού. Που εν πολλοίς είναι δικαιολογημένοι, αφού αυτό το ιστορικό κόσμημα μαράζωνε...

Για τη σύμβαση 717, την εγκληματική αδράνεια και την επερχόμενη καταδίκη της Ελλάδας από την Ευρώπη.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Για τη σύμβαση 717, την εγκληματική αδράνεια και την επερχόμενη καταδίκη της Ελλάδας από την Ευρώπη Νίκος Ι. Νικολόπουλος Πρόεδρος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος Πρώην Υπουργός και Βουλευτής Αθήνα, 12 Μαΐου 2025 Προς: Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Ευρωπαία Εισαγγελέα, Πρωθυπουργό της Ελλάδος, Ελληνικό...

ΔΕΚΤΗ ΜΕ ΠΔ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟΦΕΙΛΕΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΓΓΥΗΤΩΝ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΑΣΗ & ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΣ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ.

Το Δικηγορικό Γραφείο Χρήστος Πέτκος και Συνεργάτες πέτυχε με προσωρινή διαταγή που έγινε δεκτή την αναστολή εκτέλεσης διαταγής πληρωμής εναντίον πρωτοφειλέτη και των εγγυητών του. Το Δικαστήριο πιθανολόγησε, ότι η Ανακοπή που άσκησαν οι παραπάνω θα ευδοκιμήσει μετά βεβαιότητας...