Κυριακή, 11 Μαΐου, 2025
ΑρχικήΔικαστικάΣαν περάσουν πέντε χρόνια είναι...

Σαν περάσουν πέντε χρόνια είναι ένα έργο “αναμονής” Το Μετρό της Θεσσαλονίκης και η αναγγελία  του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην 87η Διεθνή Έκθεση, και τα 100,000,000 ως μποναμάς στην κοινοπραξία ΆΚΤΩΡ.. 

Έρευνα-ρεπορτάζ – ο δημοσιογράφος Νίκος Βάνης…Το Μετρό Θεσσαλονίκης το μεγαλύτερο σκάνδαλο της Μεταπολίτευσης μιλάμε για τρία χιλιόμετρα, που ξεκίνησε το 1986 επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα και έχουν πέραση 16 πρωθυπουργοί..

Για την κατασκευή της βασική γραμμής του μετρό 9,6 χλμ. με 13 σταθμούς και αμαξοστάσιο στην Πυλαία η δημοπράτηση, έγινε το 2006 με οριστικό ανάδοχο την κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ IMPREGILO-ANSALDO T.S.F.-SELI-ANSALDOBREDA με φορέα κατασκευής την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. και προϋπολογισμό 1,052 δισ. €. και τα 100,000,000 ως μποναμάς στην κοινοπραξία ΆΚΤΩΡ.. το 2023 για να πάει στην μεγάλη τρύπα στον πάτο έμεινε για πάντα άδειο το Μετρό Θεσσαλονίκης ..

Η παράταση της παράδοσης του έργου στον συμβατικό χρόνο ολοκλήρωσης του έργου τον 2016 τον συμβατικό χρόνο ολοκλήρωσης του έργου 2018 που δεν τελείωσε έρχεται το Υπουργείου Υποδομών, να μετεφέρθη η ολοκλήρωση των εργασιών για το 2023 και το Υπουργείου Υποδομών αναφέρει για το 2024 η κυβέρνησης που έρχονται και φεύγουν κοροϊδεύουν τους Θεσσαλονικιούς και την Βόρεια Ελλάδα.

Τη είχε δήλωση ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ o πρόεδρος της «ΑΚΤΩΡ», Δημήτρης Κούτρας, επιβεβαιώνοντας έτσι τη πρόσφατη δέσμευση του υπ. Υποδομών Χρ. Σπίρτζη ότι η διαπραγμάτευση μεταξύ αναδόχου και υπουργείου κοντεύει να ολοκληρωθεί.

Οι διαιτητικές διαδικασίες που μένουν να γίνουν και από τις οποίες θα κριθούν οι απαιτήσεις του εργολάβου για 670 εκατ ευρώ πλέον της σύμβασης.

«Έχει εκδικασθεί περίπου το 50% των αιτημάτων και από τις αποφάσεις που έχουν εκδοθεί μπορεί να συναχθεί το ποσό που τελικά θα επιδικασθεί. Μπορεί να κλείσει η συμφωνία, στην οποία θα προβλέπεται ότι θα γίνουν σε σεβαστες οι αποφάσεις των διαιτητικών δικαστηρίων. Πρέπει να προχωρήσουμε γιατί δεν υπάρχουν χρονικά περιθώρια για το έργο», είπε ο πρόεδρος του ΑΚΤΩΡΑ.

Ο κ. Κούτρας δήλωσε ότι οι πρόσθετες απαιτήσεις του αναδόχου, μπορεί να φαίνονται, στους μη γνωρίζοντες, μεγάλες (σ.σ συμβατικός προϋπολογισμός στα 900 εκατ ευρώ) αλλά το έργο είχε υποεκτιμηθεί και ξεκίνησε με πολλά προβλήματα. Το κόστος της βασικής γραμμής είναι τουλάχιστον 1,5 δισ και εκτιμάται ότι τα δικαστήρια θα ικανοποιήσουν περίπου το 30%-35% της συνολικής οικονομικής διεκδίκησης.

Το έργο της Καλαμαριάς έχει συμβατικό προϋπολογισμό 400 εκατ.ευρώ και θα περαιωθεί μέχρι το Δεκέμβριο του 2018.

ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΑΛΛΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ..

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Η Μούσες  εν Χορώ–Summer Nights ο Σώτης Βολάνης.

Οι «Μούσες Εν Χορώ» με τον Σώτη Βολάνη αποτελούν ένα από τα πιο εμβληματικά νυχτερινά κέντρα διασκέδασης της Θεσσαλονίκης, με ιστορία που ξεπερνά τις τρεις δεκαετίες. Ο Σώτης Βολάνης Αν και εντυπωσιακό φυσικά τίποτα δεν είναι τυχαίο, καθώς το...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΚΙΕΦ 28/4/2025 – ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ

Σήμερα η Θράκη μας βιώνει ημέρες προ της πτώσεως της Κωνσταντινούπολης. Με την αθρόα λαθρομετανάστευση μουσουλμάνων να αλλοιώνει την εθνοτική της μορφή. Με την υπογεννητικότητα που μαστίζει την ακριτική μας περιοχή, όπως και την ελληνική κυριαρχία στο σύνολό της. Με...

Γιάννης Σγουρός: Αλαλούμ για τον αγωνιστικό και μαζικό αθλητισμό

Μπαφιάσαμε από λόγια... Παρακολουθήσαμε τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να ανακοινώνει με υπερηφάνεια την ανακαίνιση δύο εγκαταστάσεων, που φτιάχτηκαν την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων χάρη πάλι στην ιδιωτική πρωτοβουλία. Δύο Ολυμπιακές αθλητικές εγκαταστάσεις, που είχαν παραδοθεί στη φθορά του χρόνου και...