Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου, 2025
ΑρχικήΔικαστικάΣαν περάσουν πέντε χρόνια είναι...

Σαν περάσουν πέντε χρόνια είναι ένα έργο “αναμονής” Το Μετρό της Θεσσαλονίκης και η αναγγελία  του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην 87η Διεθνή Έκθεση, και τα 100,000,000 ως μποναμάς στην κοινοπραξία ΆΚΤΩΡ.. 

Έρευνα-ρεπορτάζ – ο δημοσιογράφος Νίκος Βάνης…Το Μετρό Θεσσαλονίκης το μεγαλύτερο σκάνδαλο της Μεταπολίτευσης μιλάμε για τρία χιλιόμετρα, που ξεκίνησε το 1986 επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα και έχουν πέραση 16 πρωθυπουργοί..

Για την κατασκευή της βασική γραμμής του μετρό 9,6 χλμ. με 13 σταθμούς και αμαξοστάσιο στην Πυλαία η δημοπράτηση, έγινε το 2006 με οριστικό ανάδοχο την κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ IMPREGILO-ANSALDO T.S.F.-SELI-ANSALDOBREDA με φορέα κατασκευής την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. και προϋπολογισμό 1,052 δισ. €. και τα 100,000,000 ως μποναμάς στην κοινοπραξία ΆΚΤΩΡ.. το 2023 για να πάει στην μεγάλη τρύπα στον πάτο έμεινε για πάντα άδειο το Μετρό Θεσσαλονίκης ..

Η παράταση της παράδοσης του έργου στον συμβατικό χρόνο ολοκλήρωσης του έργου τον 2016 τον συμβατικό χρόνο ολοκλήρωσης του έργου 2018 που δεν τελείωσε έρχεται το Υπουργείου Υποδομών, να μετεφέρθη η ολοκλήρωση των εργασιών για το 2023 και το Υπουργείου Υποδομών αναφέρει για το 2024 η κυβέρνησης που έρχονται και φεύγουν κοροϊδεύουν τους Θεσσαλονικιούς και την Βόρεια Ελλάδα.

Τη είχε δήλωση ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ o πρόεδρος της «ΑΚΤΩΡ», Δημήτρης Κούτρας, επιβεβαιώνοντας έτσι τη πρόσφατη δέσμευση του υπ. Υποδομών Χρ. Σπίρτζη ότι η διαπραγμάτευση μεταξύ αναδόχου και υπουργείου κοντεύει να ολοκληρωθεί.

Οι διαιτητικές διαδικασίες που μένουν να γίνουν και από τις οποίες θα κριθούν οι απαιτήσεις του εργολάβου για 670 εκατ ευρώ πλέον της σύμβασης.

«Έχει εκδικασθεί περίπου το 50% των αιτημάτων και από τις αποφάσεις που έχουν εκδοθεί μπορεί να συναχθεί το ποσό που τελικά θα επιδικασθεί. Μπορεί να κλείσει η συμφωνία, στην οποία θα προβλέπεται ότι θα γίνουν σε σεβαστες οι αποφάσεις των διαιτητικών δικαστηρίων. Πρέπει να προχωρήσουμε γιατί δεν υπάρχουν χρονικά περιθώρια για το έργο», είπε ο πρόεδρος του ΑΚΤΩΡΑ.

Ο κ. Κούτρας δήλωσε ότι οι πρόσθετες απαιτήσεις του αναδόχου, μπορεί να φαίνονται, στους μη γνωρίζοντες, μεγάλες (σ.σ συμβατικός προϋπολογισμός στα 900 εκατ ευρώ) αλλά το έργο είχε υποεκτιμηθεί και ξεκίνησε με πολλά προβλήματα. Το κόστος της βασικής γραμμής είναι τουλάχιστον 1,5 δισ και εκτιμάται ότι τα δικαστήρια θα ικανοποιήσουν περίπου το 30%-35% της συνολικής οικονομικής διεκδίκησης.

Το έργο της Καλαμαριάς έχει συμβατικό προϋπολογισμό 400 εκατ.ευρώ και θα περαιωθεί μέχρι το Δεκέμβριο του 2018.

ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΑΛΛΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ..

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Το Tokyo Athens στην Ιεράς Οδού με την Πρεμιέρα της Εκρηκτικής Ιουλία Καλλιμάνη επέστρεψε στη σκηνή του Tokyo Athens που έγινε ο χαμός.

Το Tokyo Athens και Ιουλία Καλλιμάνη ο απόλυτος προορισμός της εναλλακτικής νύχτας, Άνοιξε και πάλι τις πύλες του ανανεωμένο, έτοιμο το λαϊκό icon της νέας γενιάς. Το αδιαχώρητο στην Πρεμιέρα της Εκρηκτικής Ιουλία Καλλιμάνη στο ΤΟΚΙΟ από τα αγαπημένα σχήματα...

Τα καρτέλ του Κυριάκου Μητσοτάκη στα Σούπερ Μάρκετ τα ακτινίδια από την Κατερίνη η τιμή είναι 5,89 ευρώ!!!!

Τα καρτέλ του Κυριάκου Μητσοτάκη στα Σούπερ Μάρκετ τα ακτινίδια από την Κατερίνη η τιμή είναι 5,89 ευρώ!!!! Ελάχιστα μόνον χιλιόμετρα εξω από την Θεσσαλονίκη τα ακτινίδια στης Κατερίνη η τιμή στα Σούπερ Μάρκετ είναι 5,89 ευρώ!! Η φτήνια...

Η Εφημερίδες 2026 και Τεχνητή Νοημοσύνη Η Ευκαιρίες και κίνδυνοι και Η επόμενη μέρα για τον Τύπο.

Για τρίτη συνεχή χρονιά η Ένωση Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΙΗΕΑ) διοργανώνει το Ετήσιο Συνέδριό της με τίτλο “Τεχνητή Νοημοσύνη – Ευκαιρίες και κίνδυνοι – Η επόμενη μέρα για τον Τύπο”, το οποίο θα λάβει χώρα στο πρώην Δημόσιο...