Ιδού το ερώτημα, ιδού και το πήδημα, κορόνα ή γράμματα;; Όσον αφορά την ανοιξιάτικη περίοδο στην διασκέδαση της Θεσσαλονίκης.
Διότι οι επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με Αθηναίους επιχειρηματίες νυχτερινών κέντρων για το Πάσχα, με τόσα καλλιτεχνικά σχήματα και προγράμματα που θέλουν να παρουσιάσουν στην πόλη της Θεσσαλονίκης, σταυρώνουν τα ξίφη τους, στον πόλεμο, ποιος θα είναι ο άρχοντας της διασκέδασης.
Φαίνεται πως μοιράστηκαν το χρήμα, κάτι που εμείς που ζούμε την πόλη από την καλή και την ανάποδη το βλέπουμε μόνο με τα κιάλια.
Τα σχήματα που θα εμφανιστούν στα νυχτερινά κέντρα της πόλης, τα περισσότερα έχουν ακριβό κλειδί, σε καθημερινή βάση, που θα λυτουργούν για ελάχιστα κέντρα 3ημερο με τα περισσότερα 2ημερο .
Άρα θα πρέπει να τζιράρουν στα διπλά, απ΄ ότι κοστίζει το κλειδί, έτσι ώστε να έχουν και κάποιο κέρδος. Με τις ελάχιστε μέρες λειτουργίας τους αυτό θα είναι ένας δύσκολος Μαραθώνιος.
Αν σκεφτούμε ότι τα μισά από τα καλλιτεχνικά σχήματα, θα εμφανίζονται στην περιοχή αεροδρομίου, μακριά από το κέντρο της πόλης, χωρίς συγκοινωνία, εκτός από το ταξί, και το ΙΧ, και με την βενζίνη πανάκριβη, τότε τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο δύσκολα.
Έτσι έχουμε και λέμε.
Στην “Πύλη Αξιού” (κέντρο) έρχεται για εμφανίσεις η Άννα Βίσση μαζί με τον Αθηναίο επιχειρηματία Γ. Παπαθεοχάρη, όπου σε συνεργασία με τους επιχειρηματίες της “Πύλης Αξιού” τις ημέρες λειτουργίας θα βάζουν το κλειδί που θα κοστίζει γύρω στις 100.000 Ευρώ, πράγμα πολύ δύσκολο να τζιράρουν τα δηπλά, έστω κι αν η τιμή της φιάλης θα κυμαίνεται στα 220 Ευρώ, που για την Θεσσαλονίκη είναι φαρμάκι.
Το ίδιο θα ισχύει και για το καλλιτεχνικό σχήμα Δημήτρη Μητροπάνου, Πέγκυς Ζήνα στο νυχτερινό κέντρο “ODEON” (αεροδρόμιο) όπου ο Αθηναίος επιχειρηματίας Ηλίας Μαρασούλης σε συνεργασία με τον Θεσσαλονικιό επιχειρηματία του νυχτερινού κέντρου Β. Παπαδόπουλο, τις ημέρες της λειτουργίας με το που θα βάζουν το κλειδί θα θέλουν 80.000 Ευρώ. Ενώ η τιμή της φιάλης όπως μαθαίνω θα κυμαίνεται στα 220 Ευρώ. θα πρέπει δε να τζιράρουν τουλάχιστον 130.000 Ευρώ.
Το βλέπω δύσκολο, διότι ο επιχειρηματίας Η. Μαρασούλης νομίζει ότι επειδή πήρε προ ετών όλη την κρέμα με το σχήμα του Π. Τερζή στην πόλη, και στο ίδιο κέντρο , πιστέυει ότι θα συμβεί το ίδιο και τώρα, όπως πότε. Μακάρι, αλλά το βλέπω πολύ δύσκολο εγχείρημα.
Ενώ το καλλιτεχνικό σχήμα με την παράσταση Παρθεναγωγείο από την “Ακτή Πειραιώς”, που ανεβαίνει στο “Ρόδον Live” (κέντρο) με τους Β. Παπακωνσταντίνο, Σάκη Μπουλά, Γ. Ζουγανέλη, Λάκη Παπαδόπουλο, Ρ. Χρηστίδου, με την μεγάλη ανταπόκριση που είχε από το κοινό των Αθηνών, αναμένεται να πάει και στην Θεσσαλονίκη πολύ καλά, όμως για λίγο διάστημα, καθώς ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος. Το χώρο του “Ρόδον Live” έχουν επιχειρηματίες από την Πύλη Αξιού, σε συνεργασία με τον Αθηναίο επιχειρηματία της Ακτή Πειραιώς Κ. Ματσίκα, με το κλειδί τα έξοδα θα είναι 70.000 Ευρώ, που σημαίνει ότι θα πρέπει να τζιράρουν τουλάχιστον 120.000 Ευρώ, με την τιμή της φιάλης στα 170 Ευρώ, είναι εφικτό.
Στο νυχτερινό κέντρο “Fix Live” (κέντρο) με τους καλλιτέχνες Γλυκερία, τον συνθέτη Χρήστο Νικολόπουλο, Μελίνα Ασλανίδου το κοστολόγιο (κλειδί) είναι φθηνό, γύρο στα 60.000 Ευρώ, Το σχήμα είναι βέβαιο ότι θα δουλέψει πάρα πολύ καλά. ΠρώτΟν γιατί οι εν λόγω καλλιτέχνες έχουν χρόνια να εμφανιστούν στην πόλη, δεύτερον θα ελκύουν όλες τις ηλικίες, και τρίτον η τιμή της φιάλης θα είναι σε λογικά πλαίσια 160 Ευρώ.
Στην άλλη επιχείρηση στο Fix 2010” (κέντρο) θα συνεχίσουν και το Πάσχα τους καλλιτέχν τον Λευτέρη Πανταζή, τον Αλέκο Ζαζόπουλο, και την Νάταλι Θάνου. Το σχήμα πάει πάρα πολύ καλά, μάλιστα αυτές τις ημέρες το μαγαζί ήταν γεμάτο, με πολύ μεγάλη κατανάλωση στα λουλούδια, στο καλό λαϊκό πρόγραμμα και την τιμή της φιάλης στα 135 Ευρώ. Το κλειδί είναι στα 30.000 Ευρώ. Ο τζίρος τουλάχιστον τον 50-60 Ευρώ είναι εφικτός, καθώς τα πρώτα τραπέζια πίστας (τα ρεζερβέ) έχουν κλειστεί μέχρι και τις τελευταίες εμφανίσεις του σχήματος.
Στην μουσική σκηνή “Stage” (κέντρο) θα ξεκινήσουν εμφανίσεις η Δ. Γαλάνη μαζί με την Ε. Τσαλιγοπούλου, μια διαφορετική πρόταση διασκέδασης, με ειδικό ακροατήριο, και όμως αναμένεται να έχει μεγάλη ζήτηση, όπως έγινε και με την Ε. Αρβανιτάκη, που με τις εμφανίσεις της ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Ωστόσο η τιμή της φιάλης θα κυμαίνεται 170-180 Ευρώ, είναι μέν αλμυρή, όμως για το κοινό στο οποίο απευθύνονται το θεορούν λογική τιμή. Τα έξοδα με το κλειδί είναι 55.000 Ευρώ, και για να είναι όλοι ευχαριστημένου θα πρέπει να τζιράρουν τουλάχιστον 70.000 Ευρώ, πράγμα που είναι εφικτό, για το συγκεκριμένο σχήμα.
Όσο για το καλλιτεχνικό σχήμα Ν. Μακρόπουλος, Ν. Θεοδωρίδου είτε κλείσουν για το νυχτερινό κέντρο (πρώην Boom), έπειτα “Αρίων” (αεροδρόμιο), είτε κλείσουν στο νυχτερινό κέντρο “Όραμα” (αεροδρόμιο)με το κλειδί το ποσό θα είναι 65.000 Ευρώ. Πολλά τα λεφτά για την περιοχή αεροδρομίου, μάλιστα δίπλα σε άλλα μεγάλα σχήματα. Το βλέπω δύσκολο να βγάζουν τα προς το ζειν, καθώς η επιχείρηση θα πρέπει να τζιράρει τουλάχιστον στα 90.000 Ευρώ, και με την τιμή της φιάλης 180 – 190 Ευρώ, θα είναι φαινόμενο το κατόρθωμα.
Σε όλα τα παραπάνω σχήματα αν προσθέσουμε και τις ενδεχόμενες εμφανίσεις του Σάκη Ρουβά στο “Politia Clubbing” (αεροδρόμιο), τότε τα πράγματα θα δυσκολεύσουν για όλους.
Όχι όμως και για το νυχτερινό κέντρο “Ορόσημο Live”, όπου θα συνεχίσουν τις εμφανίσεις τους ο Ζαφείρης Μελάς, με τον Βασίλη Τερλέγκα, και για το Πάσχα, με την τιμή της φιάλης στα 140 Ευρώ. Ενώ το κλειδί έχει πολύ χαμηλή τιμή απ΄ όλα τα παραπάνω σχήματα, και δουλεύουν πάρα πολύ καλά.
Άλλα δύο νυχτερινά κέντρα στην καρδιά της πόλης “Μούσες εν χορώ”, με το τοπικό σχήμα το κλειδί έχει 6.000 Ευρώ και πολύ φθηνή φιάλη. Το νυχτερινό κέντρο δουλεύει πάρα πολύ καλά, και στις 7 ημέρες της εβδομάδας.
Ενώ στο νυχτερινό κέντρο “Μαμούνια Live” το κλειδί έχει 15.000 Ευρώ, οπου και ετοιμάζει αλλαγές στο καλλιτεχνικό σχήμα.
Ο προγραμματισμός των πολλών σχημάτων δείχνει πως οι επιχειρηματίες λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο – τον κόσμο, με τον οποίον θέλουν να γεμίσουν τα κέντρα τους. Δεν έκαναν την ανάλογη και απαραίτητη έρευνα αγοράς με τα νέα δεδομένα της οικονομικής κατάστασης της χώρας, κυρίως στην Βόρεια Ελλάδα, ο τομέας της διασκέδασης έχει αλλάξει άρδην, και οι επιχειρηματίες ούτε που το πήραν χαμπάρι.
Και αυτό γιατί βασίζονται στις γνώμες των συμβουλατόρων που έχουν δίπλα τους. Διαφορετικά τέτοια ανοίγματα και με τόσα σχήματα στην ίδια πόλη δε θα τολμούσαν να πειραματιστούν, ούτε στα δοξασμένα χρόνια της ανέμελης Ελληνικής διασκέδασης.
Αν βέβαια άκουγαν με ευλάβεια τον αείμνηστο ηθοποιό Αυλωνίτη, θα άκουγαν να τους φωνάζει “Βρε που πάμε;;;..”
Βρε που πάτε !!!!!!!