Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου, 2025

Εξπρές Ferrari

O πρόεδρος της Ferrari, Luca di Montezemolo, πριν από τέσσερα χρόνια είχε μια ιδέα, να δημιουργήσει ένα γρήγορο τρένο με την υπογραφή της Ferrari, και ιδέα έγινε πραγματικότητα, αφού το πρώτο από τα 25, Nuovo Trasporto Viaggiatori Italo (NTV), που μπορεί να πιάσει τα 355 χλμ/ώρα, (αν και οι σιδηροδρομικές γραμμές της Ιταλίας, μπορούν να πιάσουν μέγιστη ταχύτητα 300 χλμ/ώρα),έκανε το πρώτο δοκιμαστικό του ταξίδι από την Ρώμη στο Μιλάνο την Παρασκευή.

Ενώ το Σάββατο,το πρώτο ιταλικό ιδιωτικό τρένο Italo, σε κόκκινο χρώμα  και  υψηλής ταχύτητας, πραγματοποίησε το πρώτο δρομολόγιό του από τη Ρώμη στη Νάπολι καλύπτοντας τα 225 χλμ. λίγο περισσότερο από μια ώρα.

Το εισιτήριο κοστίζει μόνον 20 ευρώ.

Το νέο Italo είναι ένα τρένο που δεν μοιάζει με κανένα άλλο, υποστηρίζει ο Μοντετzέμολο, πρόεδρος της NTV, «Ο ανταγωνισμός ξεκίνησε», δήλωσε απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους καθώς οι επιβάτες του παρθενικού δρομολογίου θαύμαζαν το εσωτερικό της αμαξοστοιχίας, τα δερμάτινα καθίσματα, τα πανοραμικά παράθυρα, το βαγόνι – κινηματογράφο.

Ο Μοντετzέμολο, ο οποίος δήλωσε πως η NTV επένδυσε ένα δισεκατομμύριο ευρώ στο Italo, θέλει να πάρει το ένα τέταρτο της αγοράς από την κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων Trenitalia, που είναι και ο μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας.

«Φέραμε το τέλος ενός από τα πιο μακροχρόνια μονοπώλια στην ιστορία της χώρας μας», τόνισε. «Επιτέλους, οι ιταλοί ταξιδιώτες και οι τουρίστες μπορούν να επιλέγουν.Θα πρέπει να είμαστε υπερήφανοι για το γεγονός ότι είμαστε οι πρώτοι στην Ευρώπη με ιδιωτική εταιρεία τρένων υψηλής ταχύτητας»

Στη NTV έχει μερίδιο 20% η γαλλική κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων SNCF, αλλά την πλειοψηφία την έχει μια κοινοπραξία ιταλών επιχειρηματιών, ανάμεσα στους οποίους είναι ο Μοντετzέμολο και ο Ντιέγκο Ντέλα Βάλε, ο δισεκατομμυριούχος επικεφαλής της εταιρείας Tod’s. Τα βαγόνια κατασκευάζονται από τη γαλλική Alstom.

Ως το τέλος της χρονιάς, η εταιρεία σχεδιάζει να έχει δρομολογήσει 25 απ’ αυτές τις αμαξοστοιχίες AGV (Αutomotrice a Grande Vitesse – αυτοπροωθούμενο όχημα υψηλής ταχύτητας) που θα συνδέουν 9 ιταλικές πόλεις.

Το Italo δεν βασίζεται σε ντιζελοηλεκτρικές μηχανές, καθένα από τα 11 βαγόνια του έχει από κάτω από μια μηχανή, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι δυνατότητες και η ασφάλεια του τρένου.

Το Italo φέρνει στην υπηρεσία των επιβατών την τεχνολογία που βρίσκεται πίσω από το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας σιδηροδρόμου των 574,8 χλμ./ώρα που σημειώθηκε τον Απρίλιο του 2007.

Ποντάρει επίσης στις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και τις χαμηλές τιμές των εισιτηρίων.

Τα τρένα του Italo προσφέρουν στους 450 επιβάτες τους δωρεάν Wi-Fi, δορυφορική τηλεόραση, βαγόνι – κινηματογράφο 39 θέσεων, δερμάτινα καθίσματα από την εταιρεία επίπλων πολυτελείας Poltrona Frau ,  και βοήθεια και σημεία καλωσορίσματος στους κύριους σταθμούς σχεδιασμένα από τον ιταλό αρχιτέκτονα Στέφανο Μποέρι.

Το ένα τρίτο των εισιτηρίων θα διατίθεται σε χαμηλότερη τιμή, εφόσον η θέση κλείνεται εγκαίρως και όχι σε περιόδους αιχμής.

 

Η διάρκεια του ταξιδιού Ρώμη-Μιλάνο είναι 3 ώρες και το απλό εισιτήριο κοστίζει 45 ευρώ, ενώ φτάνει έως και τα 360 ευρώ για την θέση Club. Τα τρένα μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσουν να ταξιδεύουν και σε ακόμη 8 πόλεις της Ιταλίας.

Στόχος είναι μεταφέρουν 8 με 9 εκατ. επιβάτες ετησίως μέχρι το 2014.

Αξίζει να σημειωθεί  πώς το όνομα  ITALO επιλέχθηκε , μέσα από μια έρευνα που ξεκίνησε από το NTV στο διαδίκτυο, όπου  ελήφθησαν πάνω  από 37χιλιάδες ψήφους από  τις 10  έως τις  16η Νοεμβρίου 2011.

Οι περισσότεροι  ψήφισαν το όνομα  ITALO , έτσι έγινε και  επίσημα το όνομα του τρένου  NTV,  συνδυάζοντας την  ιταλική κληρονομιά του ονόματος με την έννοια της τεχνολογίας του Διαδικτύου και των ιστοσελίδων.

πληρ:NTV & Τα Νέα

 

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

ΤΟ ΤΟΚΙΟ Theater Athens ΜΕ Ιουλία Καλλιμάνη την περίοδο των Χριστουγέννων στις 24, 25,26, 27, και 31, Δεκεμβρίου.02,03,05

ΤΟΚΙΟ ΜΕ Ιουλία Καλλιμάνη την περίοδο των Χριστουγέννων στις 24, 25,26, 27, και 31, Δεκεμβρίου.02,03,05. Οι μεγάλες βραδιές στο ΤΟΚΙΟ η βασίλισσα της διασκεδάσεις Ιουλία Καλλιμάνη που την Παρασκευή και Σάββατο Γίνεται το Αδιαχώρητο και της γιορτές των Χριστουγέννων και...

Οπισθόφυλλο και πρωτοσέλιδο στην εφημερίδας Ελεύθερη Ώρα και του Ελληνικό Φαινόμενο. elliniko-fenomeno.gr-13-12-2025-Μια προοδευμένη και μια Υπανάπτυκτή χώρα.

Μια προοδευμένη και μια Υπανάπτυκτή χώρα. https://elliniko-fenomeno.gr/%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%bf%ce%b4%ce%b5%cf%85%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%b7-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%cf%85%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%ac%cf%80%cf%84%cf%85%ce%ba%cf%84%ce%ae-%cf%87/

Το Ισραήλ, Ελλάδα και Κύπρος εξετάζουν τον σχηματισμό μετώπου κοινής στρατιωτικής δύναμης έναντι της Τουρκίας.

«Η Φάση της Απειλής Τελείωσε: Η Συντριπτική Γροθιά της Ελλάδας, της Κύπρου και του Ισραήλ Εναντίον της Τουρκίας», γράφει η ισραηλινή Maariv Το Ισραήλ, η Ελλάδα και η Κύπρος εξετάζουν το ενδεχόμενο σχηματισμού κοινής στρατιωτικής δύναμης στην ανατολική Μεσόγειο, εν...

Η απόφαση για δάνειο ύψους 90 δισ. ευρώ προς το Κίεβο θα πληρώσουν και οι Έλληνες φορολογούμενη με υπογραφή Μητσοτάκη!!

Πίσω από τη ρητορική της «στήριξης» και της «αλληλεγγύης» κρύβεται μια σκληρή πραγματικότητα: περισσότερα χρέη, μεγαλύτερη πίεση στις αγορές και μετακύλιση του κόστους στους Ευρωπαίους φορολογούμενους. Η απόφαση για δάνειο ύψους 90 δισ. ευρώ προς το Κίεβο παγιώνει τον κοινό...